Beoordeeld op 28 mei 2018

Op doorreis naar de Bordeaux-regio hebben we hier één nacht verbleven. Dit huis is van een onvergelijkbare klasse, prachtige locatie met zicht op Le Pont de Normandie en op de monding van de Seine, heel vriendelijk en elegant gekleed personeel, gebouwen met een heel speciale architectuur met zeer ruime kamers en een uitgebreide wellness. In het stijlvol ingerichte restaurant met mooi gedekte tafels werd ons een voortreffelijke maaltijd opgediend. Nadien werd de koffie geserveerd op het terras en zag men aan de overkant van de Seine de lichtjes één na één aangaan van de zeehaven Le Havre, een indrukwekkend schouwspel. Voor het ontbijt 's anderendaags werden de tafels gedekt in de mooie tuin omgeven door tal van rozelaars in volle bloei. Het ontbijtbuffet was onvoorstelbaar uitgebreid, gewoon AF dus. Dit huis staat met zekerheid op onze lijst " to do again" :-)

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 31 december 2017

We verbleven hier 1 nacht en hebben er absoluut van genoten. De kamers zijn ruim en mooi ingericht, het personeel supervriendelijk, het bezoek aan de spa was ontspannend en het ontbijtbuffet geweldig.
De omgeving is mooi en rustig en het kader is uniek.
En last but not least het diner in hun restaurant was zeer lekker en verrassend.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 29 september 2017

In eerste instantie wilden wij hier één nacht logeren, maar vonden het zo leuk dat wij er drie nachten gebleven zijn. Bijzonder aardige ontvangst. Wel na één nacht naar grotere kamer met langere bedden verhuisd in het gebouw waar de spa is gesitueerd. Daar hadden we een ruime kamer met balkon met uitzicht over de Seine. Badkamer met ligbad en aparte douche. Hermès badartikelen. Werkelijk prachtige lounge metnopen haard, bar en restaurant. Ontbijt €32, maar wel met prachtig verse producten. Heel mooi brood, verse sappen, heerlijke ham, etc. Heel mooi gepresenteerd. Aardige barman in de bar. Bij het aperitief worden enkele mooie hapjes geserveerd. Wij vonden de prijzen van de drankjes in de bar wel heel duur. Wij waren niet zo tevreden over de hygiëne in de spa. We denken dat het management hier een full time medewerker op moet zetten om de vloeren schoon te houden, de voorraad handdoeken op peil te houden en gasten te bedienen en vaat af te ruimen. Het zwembadwater zou ook iets warmer mogen, het is duidelijk een ondergeschoven kindje. Groot stoombad en de sauna is ook goed. Het hotel ligt op 10 minuten lopen van het centrum. Parkeren op eigen terrein. Onze complimenten aan het personeel dat bijzonder meedenkt met de gasten. Dank u wel.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 10 augustus 2017 via mobiele applicatie

Prachtige locatie. Je komt aan bij een deftig hek, met daarachter het schilderachtige hotel met prachtige fruitbomen. (Calvados appeltjes) Een restaurant in het hotel en een brasserie op het terrein in een rietgedekte onderkomen. Kamers zijn een beetje Engels ingericht, maar met gemoderniseerde badkamer. Ontbijt is rustig, lekker en relaxed. Ze komen vragen wat voor ei je wil. Enige nadeel van het hotel is dat de spa maar tot 20.00 uur in de avond open is. Zodat je na een dagje niet nog even relaxed kunt zwemmen.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 6 juni 2017 via mobiele applicatie

Vrijdag aangekomen in dit mooie rustig gelegen hotel. Aangenaam verrast dat de keuken zoveel beter was dan vorig jaar augustus. Ze doen heel veel moeite om deze eerste ster te bemachtigen. Ook als vegetariër werd ik verwend wat voorheen niet het geval was. Aangename sfeer, prettige bediening en lief correct helpend personeel. Ook in de spa werd ik heel goed verzorgd met de "escale Normande" aanbod. Heel graag tot een volgende keer

Datum van verblijf: juni 2017