10 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige locatie. Je komt aan bij een deftig hek, met daarachter het schilderachtige hotel met prachtige fruitbomen. (Calvados appeltjes) Een restaurant in het hotel en een brasserie op het terrein in een rietgedekte onderkomen. Kamers zijn een beetje Engels ingericht, maar met gemoderniseerde badkamer. Ontbijt is rustig, lekker en relaxed. Ze komen vragen wat voor ei je wil. Enige nadeel van het hotel is dat de spa maar tot 20.00 uur in de avond open is. Zodat je na een dagje niet nog even relaxed kunt zwemmen.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
6 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vrijdag aangekomen in dit mooie rustig gelegen hotel. Aangenaam verrast dat de keuken zoveel beter was dan vorig jaar augustus. Ze doen heel veel moeite om deze eerste ster te bemachtigen. Ook als vegetariër werd ik verwend wat voorheen niet het geval was. Aangename sfeer, prettige bediening en lief correct helpend personeel. Ook in de spa werd ik heel goed verzorgd met de "escale Normande" aanbod. Heel graag tot een volgende keer

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
19 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ieder bezoek aan dit mooie hotel is telkens weer een zeer aangename verrassing! Prachtige kamers, zeer net en super gezellig. Uiterst vriendelijk en bekwaam personeel. Mooie spa met uniek binnenzwembad! Zeker de beste keuze in Honfleur!

Verbleef: mei 2017, reisde met familie
27 februari 2017 beoordeeld

Algemeen heel duur diner is er over inzake de prijs bestel je wijnen bereid u voor wat het is bijzonder duur de inrichting van de kamers is pover voor de prijs dat men vraagt. De welnes kan veel beter en niet proffesioneel gedaan in het zwembad ruikt het veel te veel naar de chlore

Kamertip: Diner is zeer duur voorwat men krijgt en de wijnen bijzonder duur het gaat erover
  • Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
8 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We boekten een arrangement voor 2 overnachtingen met half pension. Alles was mooi, goed onderhouden, en het personeel van uitzonderlijke vriendelijkheid. Hier kan ik niets aan toevoegen. Uitmuntend, ook voor de keuken, en de bediening.
Misschien kunnen ze nog wat creativiteit brengen in de vegetarische keuken, maar dat is miniem. Hartelijk bedankt voor alles. We komen zeker terug

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
David_Vigier, Directeur van La Ferme Saint Siméon - Relais et Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 augustus 2016

Geachte Ritad919,
Hartelijk dank voor deze mooie review. Wij hebben uw suggestie voor de chef-kok gegeven.
Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen !