“Op weg naar de 1ste ster Michelin”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
La Ferme Saint Simeon - Relais et Chateaux
Beoordeeld als nr. 3 van 33 hotels in Honfleur
6 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vrijdag aangekomen in dit mooie rustig gelegen hotel. Aangenaam verrast dat de keuken zoveel beter was dan vorig jaar augustus. Ze doen heel veel moeite om deze eerste ster te bemachtigen. Ook als vegetariër werd ik verwend wat voorheen niet het geval was. Aangename sfeer, prettige bediening en lief correct helpend personeel. Ook in de spa werd ik heel goed verzorgd met de "escale Normande" aanbod. Heel graag tot een volgende keer

Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner
Schrijf een beoordeling

19 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ieder bezoek aan dit mooie hotel is telkens weer een zeer aangename verrassing! Prachtige kamers, zeer net en super gezellig. Uiterst vriendelijk en bekwaam personeel. Mooie spa met uniek binnenzwembad! Zeker de beste keuze in Honfleur!

Verbleef: Mei, 2017, reisde met familie
27 februari 2017 beoordeeld

Algemeen heel duur diner is er over inzake de prijs bestel je wijnen bereid u voor wat het is bijzonder duur de inrichting van de kamers is pover voor de prijs dat men vraagt. De welnes kan veel beter en niet proffesioneel gedaan in het zwembad ruikt het veel te veel naar de chlore

Kamertip: Diner is zeer duur voorwat men krijgt en de wijnen bijzonder duur het gaat erover
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Februari, 2017, reisde met een partner
8 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We boekten een arrangement voor 2 overnachtingen met half pension. Alles was mooi, goed onderhouden, en het personeel van uitzonderlijke vriendelijkheid. Hier kan ik niets aan toevoegen. Uitmuntend, ook voor de keuken, en de bediening.
Misschien kunnen ze nog wat creativiteit brengen in de vegetarische keuken, maar dat is miniem. Hartelijk bedankt voor alles. We komen zeker terug

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
David_Vigier, Directeur van La Ferme Saint Simeon - Relais et Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 augustus 2016

Geachte Ritad919,
Hartelijk dank voor deze mooie review. Wij hebben uw suggestie voor de chef-kok gegeven.
Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen !

22 mei 2016 beoordeeld

we hebben hier drie overnachtingen verbleven, wat een prachtig verblijf is geweest. Ideaal gelegen tov het stadje Honfleur, op tien minuutjes wandelen maar wel in een oase van rust. Het hotel beschikt over een ruime privé parking, een prachtig domein en gebouw. Zeer vriendelijke ontvangst met glaasje bubbels, het personeel is hulpvaardig en vriendelijk. Zeer mooie kamer ook, met een geweldige douche.
Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en lekker, echt genieten om buiten te ontbijten hier.
We hebben ook 1 keer avondmaal genomen hier, de uitgebreide menu 'balade épucurienne' : ook hier een aanrader.

• Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
29 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede ligging op wandelafstand van het centrum van Honfleur. Warm welkom met glaasje champagne in de mooie bar. Ruime parking. Zicht op de Seine die in zee uitmondt. Uitgebreid ontbijtbuffet met streekproducten. We genoten ook van het zwembad,sauna,hammam. Top!

Verbleef: Maart, 2016, reisde met een partner
19 februari 2016 beoordeeld

Van A tot Z perfect gevoel. De omgeving, het hotel, het personeel, het ontbijt, de spa, de kamer met zeezicht, het diner, … Alles heeft een prijs, dat wel. Wandelafstand van Honfleur. Zeker de uitstap naar Etretat proberen te maken waar een wondermooi landschap naar boven komt.

• Verbleef: Februari, 2016, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Honfleur bekeken
op 4.4 km afstand
Auberge de la Source - Hotel de Charme
Auberge de la Source - Hotel de ...
nr. 1 van 1 in Barneville-la-Bertran
Best Western Le Cheval Blanc
op 6.4 km afstand
Hotel Le Manoir de la Poterie & Spa
Prijzen weergeven

In La Ferme Saint Simeon - Relais et Chateaux geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over La Ferme Saint Simeon - Relais et Chateaux

Adres: 20 rue Adolphe Marais, 14600, Honfleur, Frankrijk
Telefoonnummer:
Locatie: Frankrijk > Normandië > Basse-Normandie > Calvados > Honfleur
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 1 luxe hotel in Honfleur
Prijsklasse: € 200 - € 1.414 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — La Ferme Saint Simeon - Relais et Chateaux 5*
Aantal kamers: 34
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Agoda, Expedia, Hotels.com en TripOnline SA, dus je kunt je reserveringen bij La Ferme Saint Simeon - Relais et Chateaux met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
La Ferme Saint Simeon Hotel Honfleur
La Ferme Saint Simeon Honfleur

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?