19 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ieder bezoek aan dit mooie hotel is telkens weer een zeer aangename verrassing! Prachtige kamers, zeer net en super gezellig. Uiterst vriendelijk en bekwaam personeel. Mooie spa met uniek binnenzwembad! Zeker de beste keuze in Honfleur!

Verbleef: mei 2017, reisde met familie
27 februari 2017 beoordeeld

Algemeen heel duur diner is er over inzake de prijs bestel je wijnen bereid u voor wat het is bijzonder duur de inrichting van de kamers is pover voor de prijs dat men vraagt. De welnes kan veel beter en niet proffesioneel gedaan in het zwembad ruikt het veel te veel naar de chlore

Kamertip: Diner is zeer duur voorwat men krijgt en de wijnen bijzonder duur het gaat erover
  • Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
8 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We boekten een arrangement voor 2 overnachtingen met half pension. Alles was mooi, goed onderhouden, en het personeel van uitzonderlijke vriendelijkheid. Hier kan ik niets aan toevoegen. Uitmuntend, ook voor de keuken, en de bediening.
Misschien kunnen ze nog wat creativiteit brengen in de vegetarische keuken, maar dat is miniem. Hartelijk bedankt voor alles. We komen zeker terug

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
David_Vigier, Directeur van La Ferme Saint Siméon - Relais et Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 augustus 2016

Geachte Ritad919,
Hartelijk dank voor deze mooie review. Wij hebben uw suggestie voor de chef-kok gegeven.
Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen !

22 mei 2016 beoordeeld

we hebben hier drie overnachtingen verbleven, wat een prachtig verblijf is geweest. Ideaal gelegen tov het stadje Honfleur, op tien minuutjes wandelen maar wel in een oase van rust. Het hotel beschikt over een ruime privé parking, een prachtig domein en gebouw. Zeer vriendelijke ontvangst met glaasje bubbels, het personeel is hulpvaardig en vriendelijk. Zeer mooie kamer ook, met een geweldige douche.
Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en lekker, echt genieten om buiten te ontbijten hier.
We hebben ook 1 keer avondmaal genomen hier, de uitgebreide menu 'balade épucurienne' : ook hier een aanrader.

• Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
29 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede ligging op wandelafstand van het centrum van Honfleur. Warm welkom met glaasje champagne in de mooie bar. Ruime parking. Zicht op de Seine die in zee uitmondt. Uitgebreid ontbijtbuffet met streekproducten. We genoten ook van het zwembad,sauna,hammam. Top!

Verbleef: maart 2016, reisde met een partner