Beoordeeld op 8 augustus 2016 via mobiele applicatie

We boekten een arrangement voor 2 overnachtingen met half pension. Alles was mooi, goed onderhouden, en het personeel van uitzonderlijke vriendelijkheid. Hier kan ik niets aan toevoegen. Uitmuntend, ook voor de keuken, en de bediening.
Misschien kunnen ze nog wat creativiteit brengen in de vegetarische keuken, maar dat is miniem. Hartelijk bedankt voor alles. We komen zeker terug

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
David_Vigier, Directeur van La Ferme Saint Siméon - Relais et Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 augustus 2016

Geachte Ritad919,
Hartelijk dank voor deze mooie review. Wij hebben uw suggestie voor de chef-kok gegeven.
Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen !

Beoordeeld op 22 mei 2016

we hebben hier drie overnachtingen verbleven, wat een prachtig verblijf is geweest. Ideaal gelegen tov het stadje Honfleur, op tien minuutjes wandelen maar wel in een oase van rust. Het hotel beschikt over een ruime privé parking, een prachtig domein en gebouw. Zeer vriendelijke ontvangst met glaasje bubbels, het personeel is hulpvaardig en vriendelijk. Zeer mooie kamer ook, met een geweldige douche.
Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en lekker, echt genieten om buiten te ontbijten hier.
We hebben ook 1 keer avondmaal genomen hier, de uitgebreide menu 'balade épucurienne' : ook hier een aanrader.

• Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 29 maart 2016 via mobiele applicatie

Goede ligging op wandelafstand van het centrum van Honfleur. Warm welkom met glaasje champagne in de mooie bar. Ruime parking. Zicht op de Seine die in zee uitmondt. Uitgebreid ontbijtbuffet met streekproducten. We genoten ook van het zwembad,sauna,hammam. Top!

Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 19 februari 2016

Van A tot Z perfect gevoel. De omgeving, het hotel, het personeel, het ontbijt, de spa, de kamer met zeezicht, het diner, … Alles heeft een prijs, dat wel. Wandelafstand van Honfleur. Zeker de uitstap naar Etretat proberen te maken waar een wondermooi landschap naar boven komt.

• Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 23 november 2015

We hadden een heel mooi kamer, warm en smaakvol gedecoreerd. Heel vriendelijk personeel en onthaal. Het hotel ligt op wandelafstand van het centrum van Honfleur in een rustig straatje. Het is er erg rustig, geen geluidshinder. Het ontbijt was lekker maar vrij beperkt voor de stevige prijs. Het diner was fijn en mooi gepresenteerd. Nadeel vonden we dat er slechts keuze tussen twee vrij uitgebreide menu's was. Een kleiner menu hadden we wel gewaardeerd.

• Verbleef: november 2015, reisde met een partner
David_Vigier, Directeur général van La Ferme Saint Siméon - Relais et Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 november 2015

Cher Theglobalfive,

Nous vous remercions vivement pour votre agréable commentaire, suite à votre visite à La Ferme Saint Siméon.
Nous sommes très heureux de savoir que vous avez aimé votre chambre agréable et décorée avec goût, le personnel amical et la qualité de l'accueil, le dîner bon et joliment présenté.
L'hôtel est effectivement à moins de 10minutes à pied du centre historique de Honfleur, pour pouvoir visiter tous ces beaux monuments et ses rues pittoresques, sans avoir à prendre la voiture. Quel bonheur, après une petite visite du vieux port, de se retrouver au coin du feu, devant un bon cocktail, dans le calme absolu de notre belle demeure normande.
Nous espérons votre prochaine visite bientôt!