4 juni 2015 beoordeeld

Het hotel is mooi gelegen en de omgeving is prachtig onderhouden. Zeer vriendelijke ontvangst. Wij sliepen in kamer 18 op derde verdieping en dit is eigenlijk een zolderkamer. Zeer ongemakkelijk om in en uit bed te raken, zodat de aangerekende prijs ik te duur vind. 's avonds gastronomisch diner genomen in het restaurant. Prijs van de menu viel mee maar de wijnen en dranken zijn niet in verhouding met wat ze aanbieden. Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat Franse restaurants gemakkelijker een Michelinster krijgen dan in andere landen. Eten was lekker maar zeker géén Michelinster waard.
Al bij al een mooie locatie maar niet voor herhaling vatbaar.

Kamertip: Vermijd kamer 18
  • Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
12 april 2015 beoordeeld

Excellent personeel, zeer leuke en ontspannen ontvangst, goede kamers met grote nette badkamers met alles erop en eraan. We zijn, met de kinderen, niet in het restaurant gaan eten maar hebben er aan de bar wat snacks gegeten en werden met zelfde 'égards' bediend als de mensen in het restaurant. top!

• Verbleef: april 2015, reisde met familie
28 maart 2015 beoordeeld

Het hotel was fijn, mooie kamer ,op de derde verdieping, geen lift, voor sommige mensen is dit een probleem.het ligt op ee heuvel met een mooi uitzicht. Wel buiten het centrum op wandelafstand . Het restaurant is mooi ingericht en men heeft een mooi uitzicht .we hebben de grote menu genomen, asperges met coquis , eigenlijk een flop . We kregen twee keer hetzelfde gerecht, een keer koud , de andere keer warm .de wijnkaart veel te duur voor het restaurant en voor hetgeen we op ons bord kregen . Spijtig voor de prijs ,veel te duur.

Kamertip: Niet toegankelijk voor mindervaliden , alles is met trappen en er is geen lift . De kamers zijn mooi en proper
  • Verbleef: maart 2015, reisde met een partner
25 juli 2014 beoordeeld

We waren begin jullie in Honfleur waar we konden genieten van dit prachtige hotel. Een stukje paradijs op aarde. Van begin tot einde hebben we ons top gevoeld. We konden in de spa genieten van een hemelse massage. Eveneens hebben we een overheerlijk diner genoten in het restaurant.
Het ontbijt s morgens was overweldigend! Een absolute aanrader voor iedereen!!!

Kamertip: Alle kamers zijn volgens mij verbluffend
  • Verbleef: juni 2014, reisde met een partner
23 februari 2013 beoordeeld

Uitstekend business restaurant. Te onpersoonlijk en stijf om prive te gaan. Mooi chique kader. Topligging met mooi zicht op Honfleur. Voor 8 gangen menu wel 3,5 uur aan tafel te blijven zitten...Ook een verzorgd hotel aan verbonden. Dus best handig met buitenlandse gasten.

Verbleef: februari 2013, reisde voor zaken