“Goede keuze ”

Geclassificeerd als nr. 125 van 176 Restaurants in Honfleur
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
3 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelegen net één straat achter de boulevard. Net buiten het gedrang van de toeristen en heerlijk mosselpannetje voor maar 10 euro. Een aanrader om net even rustiger tezien.

28 juli 2016 beoordeeld

Besteld voor twee La côte de boeuf avec béarnaise saignant.
Steak doorbakken met frietjes, saus !!!wachten
Vragen waar de saus blijft, antwoord direct
Nog eens gevraagd!!!!!
Ik ga het nog eens vragen, steak was reeds half op anders was alles koud.
Ha, de bearnaise !!! geschift terug naar de dienster.
Gedaan met eten, ha de bearnaise was er nu hoeft het ook niet meer voor ons.
Pluspunt voor één persoon moeten betalen maar spijtig dat dit zo moet gaan.
Voor ons dus zeker geen aanrader.
Eigenares was op de hoogte (dit was al 14 dagen bezig en ze ging de kok de bons geven.)
Of dit gebeurd is weet ik niet maar toch geen 2de maal laten vangen.

25 juli 2016 beoordeeld

Het interieur is gezellig. De fruit de mer was vreselijk. Het was zeker niet vers. Dat kon je direct merken aan de geur.

28 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vissoep met rouille in menu 15€50 was eenvoudig lekker. Mosselen een teleurstelling: kapotte en dichte mosselen alsook de smaak van minstens 2keer herop verwarmd. "Franse baguette" in mandje was helaas geen kwalitatief brood. Dessert op basis van rijstpap was wel lekker. 1 persoon bediende terras en tot 2maal toe moeten vragen achter " karaffe d'eau". De witte Chardonnay wijn uit flesje van 25cl smaakte lekker en rekening voor 2 personen bedroeg 37€50 zonder koffie.

7 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Eigenlijk waren we niet specifiek op zoek naar een gelegenheid en wilden alleen een klein hapje eten. Na raadpleging van de menukaart toch gekozen voor het menu van 14.50 euro. Niets te duur voor wat je krijgt. Wij kozen voor de vissoep, de mosselen met frites en de creme brulee. Kwalitatief niets bijzonders, maar zeker ook niet verkeerd. De vissoep was prima van smaak, helaas iets te lauw. De mosselen waren prima van zowel smaak als grootte. De gerechten werden wel supersnel opgediend. Als je een avondvullend programma wilt, moet je zorgen dat je wat langzamer eet. Het restaurant is heel leuk aangekleed met alles wat met een kat te maken heeft. Kortom, een leuke ervaring voor een prima prijs.

Reizigers die Le Chat qui peche bekeken, bekeken ook

In Le Chat qui peche geweest? Deel je ervaringen!