“Brasserie met voor elk wat wils”
Beoordeling van Restaurant Les Deux Ponts - GESLOTEN

Restaurant Les Deux Ponts
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Grote groepen, Romantisch
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
14 september 2017 beoordeeld

Op doorreis wilden we graag in Honfleur blijven eten. Aangezien we er rond 17.30u waren, hadden we niet zo veel keuze. Heel wat zaken sluiten tussen de middag en de avondservice. Deze brasserie is doorlopend open. We werden vriendelijk onthaald en aten mosselen frieten. De mosselen waren lekker maar naar onze smaak veel te veel gepeperd. We rekenden af en vonden het toch wel vreemd dat er heel expliciet naar een fooi werd gehengeld...

Datum van bezoek: september 2017

6 september 2017 beoordeeld

In Honfleur ligt dit restaurant buiten het drukste deel van de stad, vriendelijke en goede bediening, diverse menu's aan prijzen die meevallen, een aanrader en voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: juni 2017
9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Één van de vele visrestaurants in Honfleur. Geen toprestaurant maar wel eerlijke, smakelijke gerechten. Prijsniveau is redelijk.
Bediening was erg gehaast door de drukte.

Datum van bezoek: augustus 2017
4 juni 2017 beoordeeld

Gezellig en mooi restaurant, niets op aan te merken! Lekker gegeten, top bediening en alles levende vers! En wat een mooi uitzicht op de haven tijdens het diner!!! Prijs=kwaliteit

Datum van bezoek: april 2017
10 januari 2017 beoordeeld

Was voor een week end in Honfleur. Op basis van de beoordelingen, hebben we voor dit restaurant gekozen....en we hebben er geen spijt van gehad.
Meer zelfd, we waren na de eerste maal zo tevreden over de ontvangst en het eten, dat we de dag nadien zijn terug geweest.
De eerste dag hebben we gekozen voor het menu Plancha. Een lekker menu met keuze voor slechts 25.90€. Ook de wijn was lekker.
De bediening is correct en heel vriendelijk. De gerant heeft zelfs een irish coffee gemaakt die niet op de kaart stond en die was prima !
Na de maaltijd kregen we nog een calvados aangeboden.
De tweede dag zijn we voor de Menu St Jacques geweest. Dit was TOP, echt lekker zowel voor- als hoofdgerecht. Heel lekker gegeten.
Dit resto is een aanrader voor wie in Honfleur komt. Wij komen zeker terug.

Datum van bezoek: januari 2017

Reizigers die Restaurant Les Deux Ponts bekeken, bekeken ook