“Leuke avond en lekker gegeten.”
Beoordeling van Le Bistro du Port

Le Bistro du Port
Geclassificeerd als nr. 48 van 179 Restaurants in Honfleur
Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld

Leuke tent, gespecialiseerd in vis en zeevruchten. Hier geweest op aanraden van onze hotelier. Druk bezocht dus reserveren kan nuttig zijn. Zeevruchten royal is echt royaal en alles vers. Vlotte en vriendelijke bediening, eerlijke prijs. Aanrader, zeker geen tourist trap.

5 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Grote kaart, alles zeer vers recht uit de zee. Grote restaurant en gezellig druk en personeel blijft super vriendelijk en behulpzaam. Heel toffe menu's die zeer betaalbaar zijn ook mooie a la carte en grote wijnkaart. Deze is wel prijzig.

28 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Was lekker, maar wat een werk met pincet en tang. En eigenlijk is zo'n plat niet voldoende als je echt honger hebt.

15 november 2017 beoordeeld

2de keer dat we hier geweest zijn. Het restaurant zat weer bijna vol. Wij hadden in de namiddag gereserveerd om 's avonds te kunnen gaan, dat was geen probleem. Zeevruchtenschotels zijn er super, ook à la carte staan heel lekkere gerechten. Als we nog eens in honfleur zijn ,komen we terug naar hier.

7 november 2017 beoordeeld

Het voorgerecht was prima. Maar wanneer je haas van zalm en van kabeljauw bestelde verwacht je weinig of geen graten. Dat was echt het tegenovergestelde. Bovendien zijn de zitplaatsen onder een tent waar er twee aan tafel het te warm hebben onder een straler en de twee anderen het te koud krijgen wegens de tocht niet echt het aangenaamst. Bij koudere dagen echt te vermijden dus. De prijs was dan ook redelijk hoog voor de geleverde kwaliteit, hetzelfde geldt voor de wijn.

Reizigers die Le Bistro du Port bekeken, bekeken ook

In Le Bistro du Port geweest? Deel je ervaringen!