“Valt duur uit”

Geclassificeerd als nr. 79 van 189 Restaurants in Honfleur
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Als je voortgaat op de prijzen die uitgesteld staan ga je er van uit dat het prijselijk is, de mosseltjes staan wel € 11,- duurder dan in andere restaurants maar zijn lekker en mooi gepresenteerd, vriendelijke bediening maar de drank is duur, fles wijn start start rond € 50,- per glas € 12,- (klein glaasje 15 cl) Met Aperitiefje Campari Tonic, porto en twee glaasjes wijn kom je al € 44,-

Datum van bezoek: september 2019

6 juli 2019 beoordeeld

pittoreske ligging, vanwege een dienster een vriendelijke en behulpzame bediening. We hadden gekozen voor tong meunière en zeebaars. De tongen waren teveel gebakken, de zeebaars te weinig en nog rozig. We hebben discreet de opmerking gemaakt aan de andere dienster maar zij begon luid en arrogant te roepen dat wij niet wisten hoe we een tong moeten eten (??). Samen met 2 glazen wijn en een fles water hebben we 97eur betaald. Wel duur als je de helft niet kan opeten omdat het eten niet correct werd gebakken.

Datum van bezoek: juni 2019
6 juni 2019 beoordeeld

De ligging van het restaurant is schitterend , aan de haven van Honfleur . Het eten is maar van gemiddelde kwaliteit , evenals de bediening . Er is te weinig personeel ( 2 p voor een vol restaurant ) , ze kwamen heel onverzorgd over , en hadden weinig aandacht voor hun gasten . De borden zijn ook niet mooi gedresseerd , en de gerechten waren niet warm .Er zijn in Honfleur veel betere plekken om te gaan eten !

Datum van bezoek: mei 2019
20 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De bediening was chaotisch en het eten ondermaats . Ze slagen er zelfs in om een biefstuk friet kapot te bakken . Dit gaat in mijn top 10 van slechtste restaurants

Datum van bezoek: april 2019
5 oktober 2017 beoordeeld

We waren hier afgelopen week, in het naseizoen, dus veel gesloten op dinsdagavond. Beide restaurants die we hadden uitgezocht waren dicht, uiteindelijk dit restaurant gekozen vanwege de Bouillabaisse die op de kaart stond. De tafels staan er erg dicht op elkaar, dat vind ik nooit zo prettig, dus een tafeltje dat nog enigszins apart stond gekozen.
Onze voorgerechten (foie gras en een visschoteltje in roomsaus) waren beide uitstekend, zowel de smaak als de grootte van de portie. Mijn man had als hoofdgerecht de mosselen besteld, dit was een vrij kleine portie (hooguit een halve kilo), mijn bouillabaisse bestond uit een tomaten/vissoep met hierin welgeteld 1 aardappel, 2 mosselen en een paar stukken zalm..!! De rouille was klonterig dik, de croutons waren wel prima knapperig. Maar al met al een tegenvaller. Voor een menu'tje van 35 mag je beter verwachten.
Het was behoorlijk druk, de twee personeelsleden moesten bijna rennen, dit was niet bevorderlijk voor de sfeer of een rustig etentje. De wijn werd niet bijgeschonken, er was weinig aandacht voor de gasten. Heel erg jammer!
Ik weet zeker dat er wel betere plekken zijn in Honfleur.

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die Le Vieux Honfleur bekeken, bekeken ook

In Le Vieux Honfleur geweest? Deel je ervaringen!