“Wat meer niveau dan de gemiddelde Franse restaurants”
Beoordeling van Côté Resto

Côté Resto
Reserveer een tafel
di 3-8
20:00
Geclassificeerd als nr. 16 van 171 Restaurants in Honfleur
Geschikt voor: Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Côté Resto ligt in het hart van de historische wijk Honfleur, aan de Sint-Catherine-plaats, in een charmante en vriendelijke omgeving. De typische Normandische decoratie met zijn stenen muren en half timmerhout geeft u onmiddellijk een gezellige en ontspannen sfeer. Het restaurant heeft een menu dat rijk is aan vis en zeevruchten. De kwaliteit en versheid van de producten zijn onberispelijk. Vleesliefhebbers zullen niet uitgelaten worden, het menu biedt eendborst, ribbiefstuk en andere rundvlees. Wij adviseren de Royal Seafood Platter voor 2 personen: oesters, krabben, mosselen, langoustines, kogels, maagdenpalmen, zeemondels, garnalen en kreeft. Een adres dat de moeite waard is om te bezoeken of u doorheen gaat of het gebied. De service is netjes en discreet.
3 weken geleden beoordeeld

Erg lekker gegeten. Het niveau ligt hier duidelijk wat hoger. De prijs ook iets. Al vind ik 35 euro voor een 3 gangen menu nog niet belachelijk veel.
Goede kaart, mooi opgemaakte borden, goede smaak en uitstaande wijnen. Erg vriendelijke bediening. Zeker een aanrader in Honfleur!

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig lekker gegeten. De bediening was gewoonweg goed en professioneel. Ondanks de grotte, dus het aantal tafels was het eten bijzonder goed. Er werd “aandacht” aanbesteed Echt een sympathieke plaats om te bezoeken.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Een restaurant dat er al gewoon mooi uitziet. De bediening is heel erg goed, vriendelijk en behulpzaam. En het eten is een streling voor de tong. Alles perfect. Een echte aanrader en zeker waarde voor je geld

18 augustus 2020 beoordeeld

Zeer lekker gegeten, we hebben de menu genomen ... ik dacht rond de 30€/PP. Zeer lekker, mooi gepresenteerd, zeer vriendelijk personeel. Enkel het dessert heeft wel zeer lang op zich laten wachten.

Datum van bezoek: juli 2020
26 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb erg goed gegeten hier, maar niet iedereen was even enthousiast. De service gaf weinig persoonlijke aandacht (bv. QR-code menu kaart) en het was nogal een toeristisch restaurant. Gehele ambiance van het restaurant was ook oké.

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Côté Resto bekeken, bekeken ook

In Côté Resto geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.