“Verfijnde gerechten, prima prijs/kwaliteit verhouding”
Beoordeling van Côté Resto

Côté Resto
Reserveren met
Côté Resto is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 15 van 182 Restaurants in Honfleur
Geschikt voor: Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Beschrijving: Côté Resto ligt in het hart van de historische wijk Honfleur, aan de Sint-Catherine-plaats, in een charmante en vriendelijke omgeving. De typische Normandische decoratie met zijn stenen muren en half timmerhout geeft u onmiddellijk een gezellige en ontspannen sfeer. Het restaurant heeft een menu dat rijk is aan vis en zeevruchten. De kwaliteit en versheid van de producten zijn onberispelijk. Vleesliefhebbers zullen niet uitgelaten worden, het menu biedt eendborst, ribbiefstuk en andere rundvlees. Wij adviseren de Royal Seafood Platter voor 2 personen: oesters, krabben, mosselen, langoustines, kogels, maagdenpalmen, zeemondels, garnalen en kreeft. Een adres dat de moeite waard is om te bezoeken of u doorheen gaat of het gebied. De service is netjes en discreet.
8 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg vriendelijke bediening
We waren tevreden om nog plek te hebben op een drukke maandagavond in Honfleur.
Menu aan democratische prijzen: tartaar van tonijn, kabeljauw en als dessert een aardbeisoepje.
Coquilles à la carte erg vers en smaakvol klaargemaakt.

Superavond

Datum van bezoek: augustus 2017

5 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurantje met ruim terras en zicht op de kerk. Vriendelijke bediening al kan de snelheid en efficientie wel nog veel beter. Men liep vaak nutteloos heen en weer zonder oog te hebben voor het tafelgebeuren. Mogelijk een gebrek aan ervaring in de horeca. Zeer interessant geprijsde menu met ruime keuze. Niet de verrassende gerechtjes, maar lekker.

Datum van bezoek: juni 2017
26 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier lekker gegeten. We hebben de fruits de mer genomen en was top. Een mengeling van alles en ook portie groot genoeg. Als dessert en aardbeisoepje genomen en was lekker fris en luchtig. Zeker een aanrader. Ook heel vriendelijk wel best reserveren.

Datum van bezoek: mei 2017
1 mei 2017 beoordeeld

Prachtige locatie. Honfleur is echt een van mijn favorieten.

Zeer goede keuken. We hebben hier heerlijk vis gegeten.
De oesters zijn een echte aanrader. Bijzondere wijnkaart.

Datum van bezoek: april 2017
20 april 2017 beoordeeld

Een erg lekker restaurant en perfect om je eigen zeevruchtenschotel samen te stellen! Zeevruchten zijn vers en super schoongemaakt. Goedkoop is duurkoop en zo is het ook in de zeevruchtenwereld. De andere restaurants zijn goedkoop met zeevruchten, maar daarvoor krijg je minder verse en vaak minder goed schoongemaakte langoustines of garnalen. (Restaurant L'Escale dan ook niet bezoeken!).

Cote Resto was perfect en ook de bediening was super behulpzaam (en ze spraken engels!).

Datum van bezoek: april 2017

Reizigers die Côté Resto bekeken, bekeken ook

Honfleur, Calvados

La Riviere-Saint-Sauveur, Honfleur

In Côté Resto geweest? Deel je ervaringen!