“Lekkere fruits de mer en juist geprijsd”
Beoordeling van Côté Resto

Côté Resto
Reserveren met
Côté Resto is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 16 van 183 Restaurants in Honfleur
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Côté Resto ligt in het hart van de historische wijk Honfleur, aan de Sint-Catherine-plaats, in een charmante en vriendelijke omgeving. De typische Normandische decoratie met zijn stenen muren en half timmerhout geeft u onmiddellijk een gezellige en ontspannen sfeer. Het restaurant heeft een menu dat rijk is aan vis en zeevruchten. De kwaliteit en versheid van de producten zijn onberispelijk. Vleesliefhebbers zullen niet uitgelaten worden, het menu biedt eendborst, ribbiefstuk en andere rundvlees. Wij adviseren de Royal Seafood Platter voor 2 personen: oesters, krabben, mosselen, langoustines, kogels, maagdenpalmen, zeemondels, garnalen en kreeft. Een adres dat de moeite waard is om te bezoeken of u doorheen gaat of het gebied. De service is netjes en discreet.
26 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier lekker gegeten. We hebben de fruits de mer genomen en was top. Een mengeling van alles en ook portie groot genoeg. Als dessert en aardbeisoepje genomen en was lekker fris en luchtig. Zeker een aanrader. Ook heel vriendelijk wel best reserveren.

1 mei 2017 beoordeeld

Prachtige locatie. Honfleur is echt een van mijn favorieten.

Zeer goede keuken. We hebben hier heerlijk vis gegeten.
De oesters zijn een echte aanrader. Bijzondere wijnkaart.

20 april 2017 beoordeeld

Een erg lekker restaurant en perfect om je eigen zeevruchtenschotel samen te stellen! Zeevruchten zijn vers en super schoongemaakt. Goedkoop is duurkoop en zo is het ook in de zeevruchtenwereld. De andere restaurants zijn goedkoop met zeevruchten, maar daarvoor krijg je minder verse en vaak minder goed schoongemaakte langoustines of garnalen. (Restaurant L'Escale dan ook niet bezoeken!).

Cote Resto was perfect en ook de bediening was super behulpzaam (en ze spraken engels!).

17 april 2017 beoordeeld

Na een lange autorit arriveerden we in Honfleur, nadat we ingecheckt waren in onze B&B zochten we een plaatsje op het terras van coté Resto. Het duurde meer dan een 20 minuten voor we een menukaart kregen en nog eens een half uur voor ze onze bestelling opnamen en we eindelijk al iets te drinken kregen! Ook het eten liet nog een ruime tijd op zich wachten. Het eten op zich was lekker en verzorgd. Maar de bediening liet toch te wensen over. Oké het was er druk, maar het is nog niet eens hoogseizoen!

15 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een echte aanrader. Prijs/kwaliteit heel goed. Het personeel was erg vriendelijk. Voor herhaling vatbaar!

Reizigers die Côté Resto bekeken, bekeken ook

La Riviere-Saint-Sauveur, Honfleur

In Côté Resto geweest? Deel je ervaringen!