“Tegenvaller!”
Beoordeling van Cote Resto

Cote Resto
Reserveren met
Cote Resto is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 18 van 179 Restaurants in Honfleur
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Côté Resto ligt in het hart van de historische wijk Honfleur, aan de Sint-Catherine-plaats, in een charmante en vriendelijke omgeving. De typische Normandische decoratie met zijn stenen muren en half timmerhout geeft u onmiddellijk een gezellige en ontspannen sfeer. Het restaurant heeft een menu dat rijk is aan vis en zeevruchten. De kwaliteit en versheid van de producten zijn onberispelijk. Vleesliefhebbers zullen niet uitgelaten worden, het menu biedt eendborst, ribbiefstuk en andere rundvlees. Wij adviseren de Royal Seafood Platter voor 2 personen: oesters, krabben, mosselen, langoustines, kogels, maagdenpalmen, zeemondels, garnalen en kreeft. Een adres dat de moeite waard is om te bezoeken of u doorheen gaat of het gebied. De service is netjes en discreet.
17 april 2017 beoordeeld

Na een lange autorit arriveerden we in Honfleur, nadat we ingecheckt waren in onze B&B zochten we een plaatsje op het terras van coté Resto. Het duurde meer dan een 20 minuten voor we een menukaart kregen en nog eens een half uur voor ze onze bestelling opnamen en we eindelijk al iets te drinken kregen! Ook het eten liet nog een ruime tijd op zich wachten. Het eten op zich was lekker en verzorgd. Maar de bediening liet toch te wensen over. Oké het was er druk, maar het is nog niet eens hoogseizoen!

15 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een echte aanrader. Prijs/kwaliteit heel goed. Het personeel was erg vriendelijk. Voor herhaling vatbaar!

15 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gereserveerd met de tripadvisor app. Makkelijk.

Zeer vlotte vriendelijke bediening, de gerechten waren stuk voor stuk sensaties van smaken.

Genoten en buikje rond gegeten voor weinig geld.

Hier komen we zeker terug.

27 februari 2017 beoordeeld

Zeer vriendelijke mensen een aanrader het eten was goed en best te doen gezellig restaurant gewoon gaan

22 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn jarige echtgenote een visschotel gaan eten in Cote resto. Voor een goede prijs krijg je met L'ecallier heel wat eten voor je geld. Betaalbaar lekker.
Gezellig interieur en familiale aangename bediening.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Reizigers die Cote Resto bekeken, bekeken ook

La Riviere-Saint-Sauveur, Honfleur

In Cote Resto geweest? Deel je ervaringen!