“Had hier meer van verwacht”
Beoordeling van Restaurant La Lieutenance

Keukens: Frans, Hedendaags
Geschikt voor: Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Buiten zitten, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld

Mooi kader, vriendelijk en behulpzaam personeel, verzorgde bordjes en nu de minpuntjes waarom ik het gemiddeld vind, het voorgerecht (scheermesjes en calamares waren zeer taai, bijna niet te kauwen), de bouillabaise was een (veel te zoute) visbouillon met een mooi en vers stukje kabeljauw erin, potje roux en twee sneetjes brood erbij. Was te doen maar dit verwacht ik niet als ik in Frankrijk bouillabaise bestel.

Datum van bezoek: september 2019

11 september 2019 beoordeeld

Lekker 3 gangen-menu aan een zeer correcte prijs.Goede wijn.Aangenaam , modern interieur
Vlotte bediening, een van de jonge diensters was zeer vriendelijk.

Een goed adres op een zeer toeristische lokatie.

Datum van bezoek: september 2019
29 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie locatie , hebben hier heerlijke zeevruchten gegeten, en daarna perfecte steak.
Vriendelijke bediening redelijke prijs kwaliteit verhouding.
Alleen de wijnen zijn niet goedkoop.

20 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Aanrader! Al het bestelde eten was lekker en de prijs is correct. Het personeel was heel vriendelijk.

5 augustus 2019 beoordeeld

Wij gaan al jaren (10 jaar) heel graag en regelmatig eten in dit restaurant. Je kan er genieten van een menu, bereid van dagverse producten en dit aan een eerlijke prijs. Elk bord is telkens mooi verzorgd. In al die jaren hebben wij nooit enige opmerking kunnen maken over de bediening. Deze is steeds verzorgd, vriendelijk en attentvol.
Tevens kan je rekenen op de uitstekende wijnkennis van de uitbater!
Door het grote succes van dit restaurant is het aan te raden op voorhand te reserveren.

Reizigers die Restaurant La Lieutenance bekeken, bekeken ook

In Restaurant La Lieutenance geweest? Deel je ervaringen!