Beoordeeld op 2 augustus 2017

Goed hotel met aangename kamer. Wel WC in badkamer gelegen zonder afzuiging. Ook geen airco. Het hotel heeft wel een mooi zwembad, sauna, stoombad en degelijke fitnesstoestellen. Er is ook gratis biljart en tafelvoetbaltafel . Ontbijt zeker in orde: verschillende soorten brood, yoghurt, fruit, croissants, chocobroodjes, kaas, vlees,...niks op aan te merken min punten: badhanddoek OF badjas beschikbaar voor zwembad. Mee te nemen naar kamer maar daar is geen plaats om badjas te drogen. Geen Nederlandstalige posten op TV.

Kamertip: Te weinig plaats om iets te drogen dus misschien beter kamer met balkon.
Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 4 maart 2016

Hotel Best Western Hostellerie du Vallon is een goed hotel, goede kwaliteit/prijs verhouding. Het was dan ook niet de eerste keer dat wij daar logeerden.
Pluspunten zijn de gratis parking en het perfecte ontbijt.

Als ik echt mag muggenziften over het hotel en ons verblijf, heb ik volgende pietluttige opmerkingen:
1. Bij het ontbijt kan men zelf vers fruitsap uitpersen met een oude snel draaiende centrifuge fruitpers, tot daar geen probleem. Maar het nadeel is, dat je de halve appelsien met de hand moet vasthouden en dat heeft als gevolg dat je na het persen van de appelsienen je handen plakken, het heeft geen naam.
Die oude centrifuge is aan vervanging toe, maar dan liefst door een professionele centrifuge met appelsienhouder en hendel.
2. In onze kamer 209 is de toiletborstel echt aan vervanging toe, die heeft zijn beste tijd gehad.
3. Op de hotelvoucher had de reisorganisator duidelijk vermeldt dat wij het verblijf hadden geboekt om reden van mijn verjaardag.
Daar werd bij ons vorig verblijf en ook nu niet op gereageerd, geen kleine attentie, zelfs 's morgens geen 'gelukkige verjaardag' aan de receptie. En dat is jammer, want kleine attenties maken het verschil, maken veel goed.

Maar al bij al viel het verblijf heel goed mee en wij hadden prachtig weer, wij konden alle geplande uitstappen doen.

Ik wil nog reageren op het commentaar dat ik op uw site vond.
Iemand schrijft: Dat wanneer je 's avonds moe terug in het hotel komt, je niet kan eten in het hotel en genoodzaakt bent om met de auto ver te rijden op zoek naar een restaurant of dat je in Deauville enkel toeristenrestaurants vindt om te eten.
Ik moet dit met klem ontkennen, er zijn enkele heel goede restaurants waar je heel lekker kunt eten voor een schappelijke prijs.

Kamertip: Er is weinig verschil tussen een standaard kamer en een 'charme/superieur' kamer.
Datum van verblijf: februari 2016
Beoordeeld op 11 juli 2015

heel grote kamer geboekt na het lezen van commentaar van tripadvisorleden die de gewone kamer wel héél klein vonden.lekker ontbijt,leuk binnenzwembad,vriendelijk baliepersoneel maar met één groot minpunt:je kan daar alleen maar ontbijten m.a.w als je 's avonds vermoeid thuiskomt mag je nog eens op zoek naar een restaurant en dit met twee mogelijkheden:ofwel te voet naar de dichtbijgelegen minderwaardige toeristenrestaurantstraat in Trouville ofwel de auto nemen om naar de betere restaurants van Deauville te gaan

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 2 juli 2014

Goed hotel dicht bij het centrum, als je de brug over steek zit je in Dauville ook de moeite om er eens rond te lopen. We hadden een vriendelijke ontvangst, een ruime kamer , jammer dat er tapijt lag (niet leuk bij allergie) we hadden ook een groot terras, de badkamer was heel net zonder schimmels in de douche zoals in andere hotels wel eens voor valt. Wat we verbruikt hadden in de kamer en badkamer werd s'morgens vervangen. Het ontbijt kon nog iets uitgebreider. Jammer dat ze geen eten geven s'avonds maar je zit er wel dicht tegen de vele restaurantjes in de buurt. één minpunt is dat de mensen hun deuren laten dicht slaan...en dat hoor je zeer goed vooral als mensen zeer laat terug komen.

Kamertip: Wij hadden frisse kamer aan de zijkant er komt geen zon binnen.
Datum van verblijf: juni 2014
Beoordeeld op 13 september 2012

na goede reviews op tripadvisor besloten om dit hotel ook 1 nacht te boeken.
Is goed gelegen dichtbij centrum Trouville met zijn wandelboulevard en strand. Ideale parking, enkel voorbehouden voor de gasten.
Onthaal was ongeïnteresseerd, echt niet vriendelijk. Kamers veel te klein, je moest echt over het bed springen.
Ontbijt viel wel goed mee, maar zo'n donkere ruimte en personeel dat rondliep in kledij die je eerder kan verwachten bij groendiensten.
Kortom, goeie ligging maar onpersoonlijk, saai hotel

Datum van verblijf: september 2012