Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.415)
Beoordelingen filteren
1.415 resultaten
Waardering van reizigers
661
417
216
85
36
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
661
417
216
85
36
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
4 - 9 van 1.415 beoordelingen
6 november 2015 beoordeeld

hadden een junior suite geboekt tijdens de periode van de herfstvakantie,blijkt dat heel veel restaurants en winkels gesloten waren ,ook de beide bars aan het strand zijn enkel in het weekend open vanaf november.hierdoor waren we genoodzaakt in het hotel te eten elke avond.., daar begon het probleem, eerste avond hadden we gereserveerd om 17u00 om te gaan eten 19u30, ze hadden het vergeten noteren,zodoende kleine discussie om uiteindelijk toch te kunnen gaan eten(vele tafels bleven hele avond vrij).., vervolgens s'morgens aan ontbijt een kwartier moeten wachten alvorens binnen te kunnen,zelfde avond,weer discussie om te gaan eten,na lang overleg toch mogelijk,alweer was het restaurant maar half vol..,,zei dit aan de maître, en deze gaf me gelijk..derde dag,al van s'morgens gevraagd om s'avonds te gaan eten,, wisten me opnieuw te vertellen dat restaurant volboekt was en dat er in Deauville stad tal van lekkere restaurants waren,.., alweer na discussie mogelijk om te gaan eten in restaurant van hotel,
vervolgens zetten ze een espresso apparaat in de kamer,maar geen tassen of melk,naar receptie bellen om dit op te lossen,lukt moeilijk hebben drie maal moeten bellen,volgende dag opnieuw geen tassen en melk,.. Bij het opmaken van de bedden, had het personeel de deur laten op staan..,na èèn dag geen zeep meer in douche,bij aankomst was de manager ons een hand komen schudden en zei dat we naar hem moesten vragen indien er iets was..,hebben dat gedaan, maar hij zat in vergadering..,ook vroeg ik voor zeevruchten te eten op een avond, ze vertelden me aan de receptie dat dit geen probleem mocht geven als ik het in de ochtend vroeg...,had ik gedaan, 10 minuten later, is niet mogelijk... pffff, een hele vakantie "is niet mogelijk gehoord"..., bij vertrek vraag ik of ik iemand van de directie kan spreken, de "adjoint Directeur Dhr Caquelard staat me te woord, weet u mijnheer het is allemaal vrij complex,zieke staf ed..en we zitten met veel groepen.., maar volgende keer bel me alvorens u komt,...., wat een trieste reactie van deze man..
wat een fout management en organisatie en dit voor zo een mooi hotel,spijtig....

  • Verbleef: november 2015, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank AxellePauline
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
11 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Super! Een beetje vergane glorie maar dat hoort er bij. Je snuift de sfeer van vroeger in complete luxe. Personeel is uitermate vriendelijk. Top ontbijt trouwens ! De parking top al kan men na een dag of 4 de hogedruk is gebruiken op de auto's wegens vogelpoep, of is dit enkel voor de ferrari's vooraan ?

Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
Bedank torere
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
30 april 2015 beoordeeld

Heel druk bij het inchecken en weinig personeel op dat ogenblik waardoor je lang moest wachten in een hal die nauwelijks verwarmd was.
Je zag dat er verschillende vernieuwingen gedaan waren o a aan het sanitair.
In afwachting dat we naar onze kamer mochten aten we een slaatje en was wel heel prijzig maar was lekker.
Dan terug naar de balie om te vragen als onze kamer klaar was en ja hoor we mochten naar onze kamer en dan maar wachten op de bagage waar we wel een tijdje moesten op wachten.
We hadden een vernieuwde kamer gevraagd maar er was weinig nieuws aan de kamer te vinden...
Het ontbijt was super lekker in een prachtige zaal en het personeel was vriendelijk.
Het wachten op de lift kon heel lang duren soms wel 10 min wat ik toch wel erg lang vind.
De gangen naar de kamers waren ook verouderd wat muurbekleding en tapijt betreft.
Misschien is dit hotel leuk in de zomer voor zijn ligging en het mooie zwembad maar voor mij is het echt iets voor wie van glitter en glamour houdt maar is niets voor mij.

Kamertip: uitzicht op zee
  • Verbleef: april 2015, reisde met een partner
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
1  Bedank veronique d
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
1 week geleden beoordeeld

  • Verbleef: september 2018, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Cyril_CASABO, Directeur général van Hotel Barriere Le Royal Deauville, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 dagen geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
1 week geleden beoordeeld

  • Verbleef: oktober 2018, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Cyril_CASABO, Directeur général van Hotel Barriere Le Royal Deauville, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 dagen geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken