5 november 2017 beoordeeld

Bij aankomst was het heel druk, waardoor we ruim 2 uur moesten wachten op een kamer! er werd ons koffie aangeboden in de bar en een glas champagne op de kamer ter compensatie, wat meer dan ok was. De housekeeping was echter ondermaats: het bed voor kindje was niet opgemaakt, zelfs om 22.15h 's avonds niet. Gemeld aan de receptie en na 10 min. was de housekeeping er. Zeer nors, met tegenzin installeerden ze de slaapbank. De dagen nadien kregen wij geen groet meer van hen toen we hen in de hang ontmoetten. Ook de kamer werd niet grondig opgefrist. De bar en het restaurant zijn wel heel degelijk en het overige personeel was top! Jammer dat de housekeeping ons een minder goed gevoel gaf! Tip: bij het afrekenen goed de rekening nazien, ontbijten werden aangerekend, niettegenstaande we deze op voorhand reeds betaald hadden. De Majestic Barrière in Cannes haalt toch nog een niveau hoger in service!

• Verbleef: november 2017, reisde met familie
LIMOGES_Jerome, Directeur général van Hotel Barrière Le Normandy Deauville, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 januari 2018

Dear lgg01,

Thank you so much for taking the time to share your impressions with us, further to your recent stay at the hotel Barrière Le Normandy.

It was a truly pleasure to welcome you, and we are glad to learn you had a great stay. Thank you for your 4 star rating.

However, please allow me to sincerely apologise for not having exceeded your expectations. Please rest assured that your comments have well been shared with the executive team in order to improve our quality of service.

Wishing you a great day,

Best Regards,

25 augustus 2017 beoordeeld

Mooie ruime kamer, sfeervol hotel, wel meegegaan met z'n tijd. Uitstekend ontbijt, goed restaurant. En heel vriendelijk personeel. Sfeervolle lobby, gezellige bar, het strand is heel vlakbij, tennisbanen ook.kortom, aanrader. En Deauville en omgeving, Trouville, Cabourg etc. is de moeite waard om ook eens te bezoeken.

• Verbleef: augustus 2017, reisde voor zaken
LIMOGES_Jerome, Directeur général van Hotel Barrière Le Normandy Deauville, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 november 2017

Dear pjeklinkenberg,

Thank you very much for sharing your experience with us on tripadvisor!

We are glad to learn you appreciated your stay in our hotel and especially its perfect location, your room, and our restaurant.

We look forward to welcoming you soon for your next stay in Deauville!

Wishing you a lovely day,

24 augustus 2017 beoordeeld

We krijgen er niet genoeg van, derde keer in 2 jaar en nog altijd heel tevreden. Heel mooie en ruime kamers, prachtige gedistingeerde sfeer, gezellige bar, excellente ontbijt, zeer behulpzame mensen, prachtige service, we komen met plezier terug.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
LIMOGES_Jerome, Directeur général van Hotel Barrière Le Normandy Deauville, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 september 2017

Beste alain_deneef,

Allereerst bedankt wij u voor uw loyaliteit. Bovendien, toegang tot uw recente ervaring in het Hotel Barrière le Normandie met de TripAdvisor-gemeenschap.
Ons unieke doel is de tevredenheid van onze gasten, het is voor ons van essentieel belang dat onze gasten een verblijf op de hoogte brengen van hun verwachtingen.

Wij verwelkomen u graag terug naar Deauville.

Directeur

16 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi. Alles perfect maar kostbaar.
Kamers perfect. Recente upgrade. Personeel zeer proffesioneel.
Restaurant geen beste prijs kwaliteitverhouding. Erg duur. Bediening perfect maar eten niets bijzonders.
Had veel beter gekund.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
LIMOGES_Jerome, Directeur général van Hotel Barrière Le Normandy Deauville, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juli 2017

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share your positive experience at the Hotel Barrière le Normandy Deauville. I hope that you had a safe trip back and to welcome you back very soon.

Best regards,

Jérôme LIMOGES

1 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig mooi en statig hotel, een klasse op zichzelf. Lobby is een van de mooiste die ik in jaren gezien heb, vernieuwde kamers van zeer hoog niveau, perfekte bediening.
Nadelen: parking van het hotel is duur (33€/dag) gratis parking is moeilijk te vinden, heel veel betaalparking rond het hotel. Dranken in het hotel zijn duur (wat te verwachten is in een 5 sterren hotel). Geen BVN op de televisie maar dat is snel opgelost met een app op de ipad. Leuk zwembad(lekker warm) met prima hamam en sauna waar niemand je verplicht om naakt tussen een hoop onbekenden te gaan zitten. Vlakbij de promenade aan het strand en eveneens de winkelstraat van Deauville. Prima ontbijt dat heel erg volledig is... alles wat je wenst of zou kunnen wensen is aanwezig. Prima uitvalsbasis als je wat wil zien dat te maken heeft met D-day! Wij komen hier zeker terug!

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
LIMOGES_Jerome, Directeur général van Hotel Barrière Le Normandy Deauville, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 maart 2018

Dear harryk946,

Thank you for sharing with us your experience in our hotel Barrière Le Normandy.

I am glad to read that you appreciated your stay with us and that you enjoyed many of our services such as our bar, our swimming pool and our sauna. This is always a pleasure to see that our guests had a great memory of their stay here.

I hope we will welcome you again soon in our establishment.

Sincerely,

Jérôme LIMOGES