Beoordeeld op 25 juli 2018 via mobiele applicatie

Dit vrij nieuw en zeer centraal gelegen hotel heeft ons zeer bevallen. Vriendelijk, stil, mooi panoramisch uitzicht, uitgebreid ontbijt, GROTE HANDDOEKEN !!
Er is niet direct iets wat we misten of wat een beetje tegenviel

Datum van verblijf: juli 2018
David H, Directeur général van Hotel Mercure Cherbourg Centre Port, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2018

Dear Guest,

Thank you for the great review of our hotel!

We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

Beoordeeld op 1 juni 2017

Dit is zonder meer het beste hotel in Cherbourg. Mooie kamer met zicht op de haven, gratis parking en vlakbij de nieuwe voetgangersbrug die je naar alle restaurants in de buurt leidt. Lekker, uitgebreid ontbijt en vriendelijk personeel. Zoek niet verder!

Datum van verblijf: mei 2017
Mercure50, Directeur général van Hotel Mercure Cherbourg Centre Port, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juni 2017

Dear Sir,

We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hotel Mercure Cherbourg Centre Port.

Beoordeeld op 10 april 2017

Het hotel is heel gunstig gelegen. Aan de haven, op loopafstand van Cité Du Mer, de attractie. We hebben die dan ook te voet bezocht.
Hygiëne, ontbijt, kamer, sanitair, gastvrijheid... alles was zeer goed in orde. Mooie uitvalsbasis op deze noordelijke Normandische kust te bezoeken.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Mercure50, Directeur général van Hotel Mercure Cherbourg Centre Port, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 april 2017

Dear Marie Kristine,

Beoordeeld op 1 november 2016 via mobiele applicatie

Niets aan te merken op het hotel.
Het is modern, mooi uitzicht op het water.
Propere bedden.

Vriendelijk personeel, vooral bij het ontbijt waren de mensen heel vriendelijk en behulpzaam.

De kamer was elke keer netjes gekuist toen we terugkwamen. Ook het flesje water werd aangevuld. Klein minpuntje, voor ons was het te warm (20 graden) en we konden de thermostaat wel lager zetten maar de temperatuur bleef hetzelfde....

Het restaurant past van kwaliteit niet bij het hotel. Het heeft een dure en mooie uitstraling maar het eten is niet op hetzelfde niveau als het hotel

Datum van verblijf: november 2016
Mercure50, Directeur général van Hotel Mercure Cherbourg Centre Port, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 november 2016

Dear Guest,

Beoordeeld op 1 augustus 2016

Heel mooi, nieuw hotel. Super vriendelijke ontvangst, aangenaam interieur, heel mooie kamer.
Uitzicht van de kamer aan de achterzijde, maar haven ook zichtbaar.
Kamer met alle nodige confort.
Hotel is superieur, de stad jammer genoeg een grote tegenvaller. Vergane glorie!!

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Mercure50, Directeur général van Hotel Mercure Cherbourg Centre Port, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2016

Dear Madam,