Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (928)
Beoordelingen filteren
928 resultaten
Waardering van reizigers
201
438
196
74
19
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
201
438
196
74
19
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 928 beoordelingen
Beoordeeld op 9 november 2018

Datum van verblijf: november 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van TripAdvisor LLC of een van zijn partners.
Beoordeeld op 24 mei 2017

Dit hotel was ronduit slecht. Zowel in de deur van de badkamer als in de deur naar de slaapkamer zat een gat. De vloerbedekking zat vol met witte vlekken en was vuil. Zeer ouderwetse kamers. Wij hadden kamer 131. De catering was ook niet om over naar huis te schrijven. Te duur voor wat het is.

Datum van verblijf: mei 2017
Bedank Wim S
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Lucie B, Front Office Manager van Mercure Caen Centre Port de Plaisance, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 mei 2017

Geachte heer, mevrouw,

Dank u voor de tijd neemt om uw commentaar te delen.
Onze oprechte excuses voor het niet hebben voldaan aan uw verwachtingen.

Weet dat we werken om ons product te verbeteren. We zijn in natuurlijk het werk om de openbare ruimtes te vernieuwen.

We kijken ernaar uit om je weer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Lucie BOTTET
Front Office Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 mei 2017

We hadden voor dit hotel gekozen omdat het beschikte over een ondergrondse parking waar we onze wagen veilig konden parkeren 's nachts. Hier betaal je 12 euro per dag voor, dat vond ik schappelijk want rondom het hotel is alle parking ook betalend. Het hotel is wat je van Mercure kan verwachten, professionele ontvangst en een degelijk ontbijt. Enkel op de kamer liet het hotel wat steken vallen, de matras van ons bed was heel duidelijk aan vervanging toe en dat merkte ik ook aan de mindere kwaliteit van mijn nachtrust. Op de badkamer was enkel op te merken dat de douchedeur niet zo goed sloot zodat bij het douchen je een natte badkamervloer niet kunt vermijden.

Datum van verblijf: mei 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank ddhossche
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 24 januari 2017

Het was een net hotel, met goed ontbijt, de ontvangst was wat rommelig, de temperatuur op de kamer kon niet goed worden ingesteld, het werd 's nachts te warm voor ons. De ligging van het hotel is prima vlakbij het centrum.

Datum van verblijf: januari 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank rono664
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 januari 2017

Datum van verblijf: december 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van TripAdvisor LLC of een van zijn partners.
JYGUTH, Directeur général van Mercure Caen Centre Port de Plaisance, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 januari 2017

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC of haar partners.
Meer beoordelingen bekijken