“VRIENDELIJKE BEDIENING, SMAAK GOED, ZEER MATIGE KWALITEIT TONIJN”
Beoordeling van Le Bistronome

Le Bistronome
Geclassificeerd als nr. 11 van 562 Restaurants in Caen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Op 14 september 2019 alhier de lunch gebruikt. Terras vrijwel vol, Vriendelijke actieve bediening. Cesar salat puur en smakelijk. De tonijn/tagliatelle was smaakvol. HELAAS was de kwaliteit van de tonijn, laag geradeerd en zal vol met ketting. Jammer, dat deze lage kwaliteit de aanbeveling voor dit restaurant, drastisch omlaag haalt.

Datum van bezoek: september 2019

17 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een bezoek aan dit restaurant is aan te bevelen. Er wordt uitstekend Engels gesproken de bediening is vlot en correct. Natuurlijk het belangrijkste: het eten, heerlijk en mooi opgediend. Wij vonden het zo lekker, we zijn hier tweemaal gaan dineren tijdens ons verblijf in Caen!

Datum van bezoek: augustus 2019
1 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het 3 gangen dagmenu gegeten. Je kan kiezen uit de volledige 3 gangen of (voor de kleinere eter) een combinatie van 2 van de 3 gangen. Bijvoorbeeld voorgerecht hoofdgerecht of hoofdgerecht nagerecht. Vriendelijk en attent personeel. Goede prijs kwaliteit verhouding. Als enig nadeel zou je kunnen ervaren dat het uitzicht vanaf het terras minder is. Je zit namelijk aan de weg en kijkt richting een parkeerplaats.

Datum van bezoek: augustus 2019
26 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker eten, lekkere wijn, goede suggesties van het personeel. Kortom het is echt een aanrader voor iedereen. Dikke duim aan het personeel!

Datum van bezoek: juli 2019
23 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor 88.- met drie vrienden een flinke charcuterie vooraf geschnabbeld, fles wijn gedronken, goed hoofdgerecht gegeten en een koffie verkeerd toe. Perfecte (engelstalige) service en in onze tevredenheid toch maar afgerond naar boven, waarop een super reactie. Leuke tent, lekker eten en leuke plek.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Le Bistronome bekeken, bekeken ook

In Le Bistronome geweest? Deel je ervaringen!