“Slechtste entrecote ever!”

Keukens: Frans
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
26 augustus 2020 beoordeeld

Heel vaak entrecote in Frankrijk gegeten maar gelukkig nooit zoiets als hier. Bediening deed zijn best maar de rangen waren dusdanig dat alleen de onvriendelijk dame het commentaar mocht ontvangen en ons weglachte. Erg spijtig om deze openlijke onbeschofte reactie. Achter ons zagen wij meer mensen die het eten ver onder de maat vonden, en ook niet netjes werden behandeld. Niet een restaurant om naartoe te gaan!

17 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Met z’n tweeën erg leuk gezeten en lekker gegeten. De eend paté was heerlijk en dat voor een 3 gangen menu van 23 euro. Veel vlees en vis op klassieke Franse manieren bereid en ruim voldoende. Erg positief!

7 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

La Poterne ligt op een gezellig pleintje, soort food court. Prijs-kwaliteit verhouding matig. Vis weinig smaak, geen maaltijdsalades, geen vegetarisch menu. Een hele week uiteten in Caen; dit adres het minst.

29 juli 2020 beoordeeld

Hier neergestreken vanwege gezellig uitziend terras... dat bleek echter dan ook het enige..
Obers hadden er geen kaas van gegeten en het eten was smakeloos. Zelfs de Camembert over de kip was niet te proeven. Zalm als voorgerecht maar dat smaakte ook nergens naar. Erg jammer van onze vakantie dag! ABSOLUUT GEEN AANRADER!

Datum van bezoek: juli 2020
27 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima prijs kwaliteitsverhouding. 3 gangen Menu €18; weinig keus maar elk gerecht was heel smakelijk. Bediening zou iets vriendelijker kunnen.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die La Poterne bekeken, bekeken ook

In La Poterne geweest? Deel je ervaringen!