Beoordeeld op 12 oktober 2017

Zeer matig, niet Novotel waardig. Koelkast deed het niet, direct gemeld, kreeg een stom antwoord en geen actie werd er ondernomen. Kamer was niet echt schoon, om het toilet te gebruiken waren acrobatische toeren nodig om de deur dicht te doen

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
jcb14400, Directeur général van Novotel Bayeux, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 oktober 2017

Dear customer, hank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Bayeux. I am sorry that your experience did not meet your expectations. At Novotel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.
Jean-Christian BECAM

Beoordeeld op 6 september 2017

We sliepen 1 nacht in dit hotel. We waren op doorreis en wilden graag een keer de binnenstad van Bayeux bezoeken en dat kon via een verblijf in dit hotel gecombineerd worden met een ander reisdoel. Het hotel ligt aan de rondweg en is makkelijk te bereiken. Vanuit het hotel loop je vervolgens heel eenvoudig in ca. 15-20 minuten naar de binnenstad. Er is genoeg parkeerruimte en je wordt netjes onvangen. De kamers en verblijfsruimtes binnen in het hotel zijn ruim en schoon. De uitstraling van buiten is, net als bij de meeste Novotels, niet echt charmant, maar dat doet er uiteindelijk niet veel toe omdat je er komt om te slapen en eten. Het ontbijtbuffet biedt ruim voldoende keuze en je kan rustig zitten omdat er veel tafels staan die ruim van elkaar geplaatst zijn. De D-Day stranden liggen op 20 minuten rijden van het hotel.

Datum van verblijf: augustus 2017
jcb14400, Responsable réception van Novotel Bayeux, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 november 2017

Geachte klant,

Zoals u zo goed zegt, is het hotel ideaal gelegen om de landingsstranden en de grote steden in de buurt te bezoeken. Op minder dan 20 minuten lopen bereikt u het stadscentrum, terwijl u uw auto op de gratis parkeerplaats van het hotel verlaat. En zelfs als onze gevel niet erg aantrekkelijk is, is het belangrijk wat u binnen hebt gevonden: ruimte, netheid en rust!

Bedankt voor uw reactie en we kijken ernaar uit u weer te verwelkomen,

Aurélie / Receptie Manager

Beoordeeld op 31 augustus 2017

Na onze ervaring met tal van Novotels in andere steden stelde Novotel Bayeux ons ietwat teleur. Kamers hebben opknapbeurt nodig. Ontbijt ZEER eentonig (zeker als je langer dan een week verblijft) en werd slechts matig tot niet aangevuld bij eventueel iets later tijdstip van ontbijten. Koelkastje op de kamer werkte niet; ook niet opgelost na dubbele klacht aan de receptie/medewerkers. Goede ligging (centraal in Normandië waardoor uitstappen makkelijk te plannen zijn). Ondermaatse WIFI ontvangst op de kamer. Zeer beperkte menukaart restaurant. Behoorlijk prijzige drankenkaart. Geen kluis op kamer (ondanks vermelding in brochure). Kortom, zeer matige verhouding prijs/kwaliteit.

Datum van verblijf: augustus 2017

Dear Customer,

We thank you for taking the time to write to us after your stay. We are sorry that the service and the service were not up to your expectations, We are eager to offer you the best quality of service for your stays; therefore, your opinion is very valuable. Once again, we thank you for your comments and hope to regain your confidence during your next stay.
Looking forward to welcoming you soon,
Aurélie: Reception Manager

Beoordeeld op 15 juli 2017 via mobiele applicatie

Net hotel met goede kamers en personeel. Ontbijt is niet inbegrepen maar is wel de moeite (16 euro pp). Van uit dit hotel zijn alle d-day stranden perfect te berijden. De meeste zijn maar 20 km ervan verwijdert. Ook is het centrum van bayeux te bewandelen vanuit het hotel.

En erg belangrijk het hotel is toegankelijk voor personen in een rolstoel

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 1 april 2017

Prettig, rustig hotel
Gemakkelijk per auto bereikbaar met ruime parkeergelegeneid voor de deur
Goed ontbijtbuffet
Ruime kamers
Personeel was vriendelijk
Prima uitvalsbasis voor bezoeken aan de Normandische stranden

Datum van verblijf: maart 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken