“Redelijk eten voor redelijke prijs”
Beoordeling van Hippopotamus

Hippopotamus
Geclassificeerd als nr. 951 van 1.678 Restaurants in Rijsel
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Lille Centre 11
2 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het goede nieuws is de prima steak. Goed van smaak en prima gegrild. De rest is minder. Frietjes niet goed en de mosselen zijn kapot gekookt. De drukte van de jaarlijkse rommelmarkt zou gebruikt kunnen worden als excuses. Maar... zet dan minder stoelen en tafels in om zo veel mogelijk omzet te maken! Jammer.

13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In dit restaurant is het eten goed en niet te duur. De sfeer van het interieur is ook mooi en het personeel is zeer vriendelijk. Lekker restaurant.

3 mei 2017 beoordeeld

Na "even" wachten om onze bestelling door te kunnen geven (de kelner had blijkbaar steeds iets belangrijkers te doen) duurde het ook even voor we onze maaltijd kregen, die bestond uit een "minuscule" kabeljauw met kleine aardappel in de oven en een gehakte steak op italiaanse wijze met lauwe friet. Bij vraag voor een nieuwe portie friet bleek ook die eerder lauw dan warm. Wat ons betreft dus geen aanrader.

4 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima restaurant in het centrum van Lille. Het heeft een beetje een uitstraling van een Amerikaanse keten, maar toch wel gezellig. Mijn Cote du Boeuf was prima maar wel een beetje saai geserveerd. Had wel een beetje groen bij gemogen ten behoeve van de presentatie. Verder prima, niets meer of minder. Ook niet geheel onbelangrijk, prettige bediening.

4 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier lekker gegeten, tegen een redelijke prijs. Enkel de drank was redelijk prijzig tegenover de andere restaurants in de buurt (winst !)
Toen het eten aan tafel kwam was het niet meer superwarm, maar nog wel eetbaar. Het was duidelijk dat er die avond verschillende dingen misliepen op het vlak van bediening.
Desondanks was het personeel erg vriendelijk en behulpzaam.
Ik zou hier zeker teruggaan als ik nog eens in Lille ben

Reizigers die Hippopotamus bekeken, bekeken ook

In Hippopotamus geweest? Deel je ervaringen!