“Teleurstellend”

Keukens: Frans
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Matige kwaliteit en veel te snel opgediend. Wat een gezellig dinertje had moeten zijn was snel afgelopen.

Datum van bezoek: september 2019

3 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant is verborgen in een steegje in het centrum. Zeer vriendelijk ontvangst, we moesten 15min wachten op een tafeltje. Het personeel kon zowel Frans als Engels.

Het eten was lekker en niet duur. De verschillende gangen kwamen niet te snel achter elkaar, dit was zeer aangenaam. De foie gras als voorgerecht is een aanrader. Wij hebben +-75 euro betaald voor 2 gangen (incl drank) met 2 personen.

Tip: Als je met meerdere personen bent is het verstandig om op voorhand een reservatie te maken.

Datum van bezoek: augustus 2019
8 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We moesten even buiten wachten tot er een tafel vrij was. Dit was het het wel waard. Heerlijk gegeten. Het voorgerecht assiette découverte (kruidenkaas, witlof met mosterdmousse, garnalenkroketje en tart au maroulles) samen gedeeld. Gevolgd door een tonijn steak en een specialiteit van de streek (assiete du nord). Heerlijk en zeker aan te bevelen!

Datum van bezoek: juni 2019
27 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Aardige bediening, lekker eten voor normale prijzen. Leuk, verborgen gelegen in een steegje midden in het centrum.

Datum van bezoek: mei 2019
14 april 2019 beoordeeld

Gezellig restaurantje. Op de kaart gerechten uit de streek.
Heel vriendelijke ontvangst. Echte aanrader!

Datum van bezoek: april 2019

In Les Compagnons de la grappe geweest? Deel je ervaringen!