Noordbruis

Ze doen hun best.

Beoordeling van Ibis Dunkerque Centre
3,0 van 5 bollen27 jul 2022 beoordeeld
We hadden dit hotel geboekt als doorreis naar een andere bestemming in Frankrijk, wij hadden de familiekamer met 2 kinderen en 2 volwassenen, de kamer was erg warm het was er rond de 26 graden, de enige oplossing was het raam open MAAR er is een meeuwen kolonie neergestreken nabij het hotel, ik kan je vertellen meeuwen slapen niet, ze gaan de heeeeellee nacht door, ik denk 2 uurtjes slapen......en weer door.
Datum van verblijf: juli 2022
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
3,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Is er een probleem met deze beoordeling?
Chambre studio lit double
1.7 km van Ibis Dunkerque Centre
Aan het strand
Meer hotels in Duinkerken bekijken
Beoordeeld op 4 juli 2019 via mobiele applicatie

Parkeer voor personen auto aanwezig, restaurant is goed wel een kleine kaart. Prijs/kwaliteit is okay. Ontbijt is Europees en ziet er zeer verzorgt uit. Zou dit hotel aanraden als je op doorreis zou zijn, voor een langere tijd zou de kamer te klein zijn en het enige minpunt is geen koeling aanwezig ( alleen dan evt je raam open zetten )

Datum van verblijf: juli 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 21 juni 2019

Nette en schone gelegenheid. Naar zuidelijke maatstaven een uitgebreid ontbijt. Enige punten van kritiek zouden zijn dat de kitnaden in de douche wegens schimmel nodig verniewd moeten worden en dat de kamer nogal warm was om te slapen.

Datum van verblijf: juni 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 12 september 2018

Ibis geboekt voor overnachting richting Engeland. Ligging is perfect, alles op loopafstand. Hotel en personeel echter minder. We konden geen gebruik maken van de parkeergarage, was vol volgens de niet erg gastvrije receptionist. Paar straten verderop geparkeerd, voelt niet fijn met een auto vol vakantiespullen. In de lobby/lounge/restaurant was het ongezellig. De hele lobby rook naar eten omdat het restaurant er aan vast zit. Kamer was klein, bedden heel smal en ik zou zeggen, een beetje renoveren kan geen kwaad. Kortom, prima om even te overnachten maar ik zou het geen tweede keer boeken.

Datum van verblijf: augustus 2018
Paul-Edouard W, Directeur général van Ibis Dunkerque Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 september 2018

Bedankt voor uw terugkeer tijdens uw verblijf.
Ik bevestig dat een renovatie van kamers wordt bestudeerd. Nu dat al onze algemene diensten zijn gerenoveerd.
Tot binnenkort

Beoordeeld op 17 juli 2018 via mobiele applicatie

Wij waren hier op de dag dat Frankrijk het WK voetbal won. 's Avonds was hier dus wel wat te beleven! Leuk!
Fijn hotel, leuke bediening, geweldige plek in het centrum bij de haven, maar ook op loopafstand van het strand. Bed en kamer waren prima, de douche lekker ruim. Goed ontbijt en gezellige launch / receptie. Aanrader.

Datum van verblijf: juli 2018
Paul-Edouard W, Directeur général van Ibis Dunkerque Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2018

Hartelijk dank voor uw leuke opmerking over uw verblijf in ons hotel.

Tot binnenkort :)

Beoordeeld op 15 juli 2018

Vanwege een event waren wij hier beland. De kamer was een hok. De badkamer was netjes. Gelukkig geen bad maar een normale douche. Jammer van het schuurpapier om op de wc te gebruiken. Niet meer van deze tijd en zeker niet voor de prijs van de kamer. Alle belangrijke zenders op de tv? Ja voor de Fransen denk ik wel. Nu is dat niet het belangrijkste. Ik vond het erg gehorig in de kamer. Wij zaten aan de achterkant van het hotel. De meeuwen waren erg luidruchtig maar ja dat is de natuur. De hotelgasten kunnen er ook wat van. Verbouwing in de kamer?? Geen idee maar mijn oordoppen hielden het geluid niet tegen. Het ontbijt kost € 9,95 per persoon per dag. Daar had het iets uitgebreider voor gemogen. Op zich is het dichtbij de stad dus dat is geen klagen. Er is een parkeergarage maar onze bus paste er niet in? En geen idee wat het kost om te parkeren maar op straat is het gratis. Ik denk dat ik, mocht ik ooit terug gaan, op zoek ga naar een ander hotel.

Datum van verblijf: juli 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Paul-Edouard W, Directeur général van Ibis Dunkerque Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juli 2018

Bedankt voor je terugkeer.
Het spijt ons dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen voldeed.
Wij hebben kennis genomen van uw verschillende opmerkingen en suggesties.
Tot snel, ik hoop ...