jokebrink64

Mooi hotel

4,0 van 5 bollen18 mrt 2024 beoordeeld
Mooi hotel, beetje onpersoonlijk, fijne parkeerplaatsen, omgeving wat minder, straalt niet echt gezelligheid uit, goed uitgangspunt om met de boot naar Dover te varen , goed gegeten in het vlakbij gelegen Casino.
Datum van verblijf: maart 2024
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
2,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 19 mrt 2024
Geachte Jokebrink64,

Bedankt voor uw bezoek aan onze faciliteit en voor het nemen van de tijd om uw ervaring te delen. Wij houden rekening met uw constructieve feedback voor de continue verbetering van onze dienstverlening.

Exterior view
0.9 km van Radisson Blu Grand Hotel & Spa Malo les Bains
Chambre Confort Vue Port Bleu
1.0 km van Radisson Blu Grand Hotel & Spa Malo les Bains
Roomservice
Vue de l'Hotel, calme malgré sa situation en angle de rues
  • Priceline
  • Agoda.com
1.9 km van Radisson Blu Grand Hotel & Spa Malo les Bains
Meer hotels in Duinkerken bekijken
Beoordeeld op 28 november 2023

het hotel heeft een mooie en uitstekende ligging.
een prachtig zeezicht vanuit de kamer
vriendelijk personeel
kamer was goed uitgerust
gratis parking in de nabije omgeving
vlakbij het casino en het dynamo museum en het centrum van Duinkerke op wandelafstand

Datum van verblijf: november 2023
Anne Dumez, General Manager van Radisson Blu Grand Hotel & Spa Malo les Bains, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 november 2023

Geachte NatachaD329,

Beoordeeld op 10 oktober 2023

wij verbleven hier voor de 2de maal met vrienden, het hotel ligt op het einde van de totaal vernieuwde dijk van malo les bains, pracht van een hotel, we werden er vriendelijk onthaald van bij het inchecken tot het vertrek, ook nog een babbel met de manager Anne die ons een welkom gevoel gaf. ontbijt met alles naar wens en steeds bijgevuld, het werd bijna een brunch. diner top, mooi kaart aan correcte prijzen. kamers heel proper bijna allen met balkon. rustige ligging. kortweg een grote meerwaarde voor saint malo les bains en ver buiten de regio.

Datum van verblijf: oktober 2023
Anne Dumez, General Manager van Radisson Blu Grand Hotel & Spa Malo les Bains, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 oktober 2023

Geachte Jacky1965464,

En ook bedankt dat u ons weer vertouwt !

Met vriendelijke groeten,
Anne

Beoordeeld op 24 juli 2023

zeer mooi hotel met heel mooi uitzicht op zee. Mooie bar en heel lekker ontbijt met prachtig uitzicht.
Vriendelijk personeel. Positieve sfeer. Er is parking maar in Dunkerque is openbaar vbervoer (bussen) gratis. Er is eern rechtstreekse bus die aan hote stopt naar statiob bijvoorbeeld. Museum Dunekirk vlakbij. Je kan ook buiten zitten aan de bar.

Datum van verblijf: juli 2023
Anne Dumez, General Manager van Radisson Blu Grand Hotel & Spa Malo les Bains, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juli 2023

Geachte Fravli,

Beoordeeld op 23 juli 2023

Prima hotel aan de boulevard en het strand. Heerlijk ontbijt. Leuke bar. Hulp bij bagage bij inchecken kan attenter als je hier moeite mee blijkt te hebben. Kamer netjes en modern ingericht met een balkon op de achterzijde, maar ok.

Datum van verblijf: juli 2023

Geachte Abouma942337,

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 15 juni 2023

Geen waar voor je geld, kamer veel te warm en niet heel schoon, douchecreme was niet aangevuld en dus op, en onvriendelijke check in. Barpersoneel wel vriendelijk en attent, en restaurant l’Opale is gewoon erg goed, voorkomende bediening, fantastisch eten.

Datum van verblijf: juni 2023
Anne Dumez, General Manager van Radisson Blu Grand Hotel & Spa Malo les Bains, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juni 2023

Geachte Meppin879256,