1 september 2016 beoordeeld

Hotel dat zijn 4 sterren zeker waard is. Het heeft heel mooie kamers die ook nog rustig zijn. Daarnaast is het lang geleden dat ik zo'n lekker ontbijtbuffet tegen ben gekomen. Enige punt van kritiek is de smalle parkeerplaatsen in de parkeergarage.

• Verbleef: augustus 2016, reisde alleen
31 juli 2016 beoordeeld

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Lionel-BOUCHAND, General Manager van Novotel Toulouse Centre Compans Caffarelli, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 augustus 2016

16 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een suite in dit hotel geboekt tijdens onze reis naar Barcelona. Het was op de eerste verdieping en er was heel veel herrie, ik heb de hele nacht wakker gelegen. Dit ben ik niet gewend van het novotel. Verder ligt het hotel niet echt in het centrum. De bediening in het restaurant was zeer vriendelijk, zij hebben het goed voor ons geregeld. Het diner (ik had een cesarsalade) was heel slecht en had weinig met een cesarsalade te maken. Het ontbijt was uitgebreid en lekker. We zullen het gezien de herrie niet meer voor een doorreis boeken.

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Lionel-BOUCHAND, General Manager van Novotel Toulouse Centre Compans Caffarelli, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 juli 2016

Dear Soyaja,

Thank you for taking the time to tell us about your experience at the hotel Novotel Toulouse Compans Caffarelli.
I am sorry that your experience and our standards of quality did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.
Our team strives to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us.

Sincerely,
Lionel Bouchand
Directeur général

28 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere Keuken, ruim ontbijt , basic kamers met voldoende ruimte en comfort. Het kleine zwembad met ligstoelen en gratis handdoeken zijn een meerwaarde om te relaxen na een drukke dag ! Niet ver te voet van het centrum met voldoende winkels en restaurants

Verbleef: juni 2016, reisde voor zaken

Dear You,

First of all, thank you very much for having taken the time to give us your opinion about your recent stay in our hotel.
I was glad to notice that you enjoyed your stay with us and that our staff made it even more comfortable. It is a great reward!
Your kind remarks will, of course, be passed to the members of our staff.

We truly hope that we will have the chance to welcome you again, here in Toulouse.

Best regards,
Lionel Bouchand,
General Manager

2 november 2015 beoordeeld

• Verbleef: oktober 2015, reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
H0906GL, Responsable réception van Novotel Toulouse Centre Compans Caffarelli, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 november 2015