8 augustus 2018 beoordeeld

verzorgd lekker ontbijt, vriendelijk personeel,
centrale locatie in het centrum,
gemakkelijk met parking dichtbij met korting via het hotel
3 kamers snel klaar gemaakt voor ons gezin,zodat we snel konden genieten van ons verblijf

• Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Sébastien P, General Manager van Mercure Toulouse Centre Saint-Georges, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 augustus 2018

Hallo geachte klant, al het team van het Mercure Toulouse centre Saint-Georges bedankt voor deze warme reactie!
We hopen dat je binnenkort de gelegenheid zult hebben om terug te komen naar onze mooie roze stad!
Met vriendelijke groet
Sébastien PUJADES - Regisseur

26 juli 2018 beoordeeld

Dit hotel is perfect gelegen in het hart van een mooie en levendige stad. We konden genieten van het grote terras op de bovenste verdieping van het hotel. Het ontbijt is uitgebreid en de ontvangst hartelijk.

• Verbleef: juli 2018, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Sébastien P, Directeur général van Mercure Toulouse Centre Saint-Georges, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juli 2018

Geachte klant,
wij aanvaarden uw complimenten met onmetelijk plezier!
Het hele team van het Mercure Toulouse Saint-Georges Centre wacht op u voor een nieuw verblijf.
Groeten,
Sébastien PUJADES - Manager

31 mei 2018 beoordeeld

Door de centrale ligging van dit hotel is alles op wandelafstand te bezichtigen. Pluspunt is het (kleine) zwembad om even te verpozen na een fikse wandeling. Boek een kamer met een terras (op de zevende verdieping), ideaal om in alle rust te genieten van een aperitief voor het uit eten gaan.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Sébastien P, Directeur général van Mercure Toulouse Centre Saint-Georges, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juni 2018

Geachte klant,

Bedankt voor uw vriendelijke opmerking over uw verblijf in Mercure Toulouse Centre Saint Georges.
We zullen het aan onze teams communiceren.

Goedendag,

Sébastien PUJADES - Regisseur

2 december 2016 beoordeeld

• Verbleef: november 2016, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Sébastien P, Directeur général van Mercure Toulouse Centre Saint-Georges, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 februari 2017

22 augustus 2016 beoordeeld

Je kunt er slapen en dat is dan dat. Kamer OK maar erg klein, Franse efficientie..., gangen.... Niet OK, receptie, OK, Omgeving? net buiten centrum. Ofwel, te duur voor het gebodene. Te doen voor een nachtje.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Sébastien P, Directeur général van Mercure Toulouse Centre Saint-Georges, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 februari 2017

Dear guest,
As I can read it you really enjoyed the location of our hotel Mercure Toulouse Centre Saint-Georges!
we hope to see you soon, maybee to visit our nice "ville rose".
Sébastien Pujades.
Général Manager