Beoordeeld op 15 september 2017

uitstekende service, Hotel is zeer goed gelegen voor uitstappen te doen en voor te fietsen. Vanuit het hotel ben je meteen aan verschillende cols . Heel vriendelijk personeel dat altijd voor je klaarstaat.
Men spreekt er ook nederlands , wat voor ons een pluspunt is. De auto kunnen we ook binnen in een afgesloten garage parkeren. De kamers zijn proper, met airco

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 12 juni 2016

Heel aangename familiale hotel, Weg van alle drukte en toch dichtbij alle bezienswaardigheden. Beschikt over een garage, gratis Wifi, Airco ...
ontbijt en eten goed. U bent geen nummer maar wel een klant en staan steeds tot u dienst voor info. Wij komen zeker terug

• Verbleef: mei 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 27 april 2016

Al voor het 12e jaar enkele dagen overnacht in dit hotel, eerst met mijn vrouw, na haar overlijden in 2014 met mijn kinderen in 2015 overnacht en nu,2016, voor het eerst alleen. Het personeel is al jaren hetzelfde en ontvangen je hartelijk, ze weten steeds mijn naam als ik binnenkom. De kamers zijn ruim voldoende met een gord bed,goede badkamer en een toilet in een andere ruimte. Ontbijt is ook voldoende en je kunt nemen wat je wilt. En er is een afgesloten garage, weliswaar tegen betaling, voor de gasten, altijd voordeliger en veiliger dan op straat.
Elk jaar als wij reserveerden kregen wij snel antwoord. Ik heb dit hotel al aan meerdere mensen aangeraden. Een rustige locatie en maar 10 minuten lopen van het Heiligdom.

Kamertip: Kamer 42 heeft een deur naar het dakterras, fantastisch uitzicht en relex zitten
  • Verbleef: april 2016, reisde alleen
titi012, réceptionniste van Hotel de la Vallee, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 april 2016

Geachte heer/Mevrouw

Onze hartelijke dank dat u ons hotel heeft gekozen, en uiteraard onze dank voor uw vriendelijke woorden. Het zal ons een groot plezier zijn u opnieuw te mogen ontvangen.
De Direktie

Beoordeeld op 10 augustus 2014

Leuk hotel waar alles klopt. Prima kamer met airco, nette badkamer met bad en douche.
Prima ontbijt en avondeten voor de prijs. Garage beschikbaar.
Het hotel ligt in een rustige straat niet ver van centrum en heiligdommen.
Receptie Engels en Nederlands talig.
Hier heb je "goede waar" voor je geld.

Kamertip: Wij hebben de grootste kamer genomen. Kost dan wel iets meer, maar je hebt volop ruimte. Zeer rustig. Minibar aanwezig. Goede Wifi.
  • Verbleef: juli 2014, reisde met familie
Beoordeeld op 17 januari 2013

Prima Hotel zowel voor kort verblijf als voor meerdere dagen. Zeer behulpzaam personneel en ook zeer vriendelijk.
De keuken is een aanrader zowel bet ontbijt als de andere maaltijden.
De kamers zijn zeer net en rustig.
De liging van het hotel is goed voor het heiligdom te verkennen.
Het hotel is een aanrader

• Verbleef: mei 2012, reisde met vrienden