TripAdvisor

Geclassificeerd als nr. 2 van 141 Restaurants in Cahors
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
13 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier kun je voor net bedrag genieten van de Franse creatieve keuken.
Keuze uit meerdere menu’s en glutenvrij eten geen probleem.

Datum van bezoek: september 2019

11 mei 2018 beoordeeld

Inmiddels al 3 keer gegeten en elke keer weer verrast door de kwaliteit van het gebodene. Ook met kinderen geweest die hier echt geen kindermenu hoeven, laat ze genieten van de heerlijke gerechten en bewaar wat extra ruimte voor een van de heerlijke desserts. En nog nooit geschrokken van de prijs, meer dan redelijk voor deze kwaliteit. Er is wel 1 dingetje.... waar blijft die Michelin ster!

Datum van bezoek: augustus 2017
23 oktober 2017 beoordeeld

Mooie kaart! Het restaurant biedt een zeer mooi avondmenu van 42 € aan, wat, gezien de kwaliteit, niet duur is. We aten er foie gras, schijven kreeft met gebakken calamars met pitte sausjes rondom, en drie soorten lam op oosterse wijze. Als dessert een lekkere millefeuille met ijs. Vriendelijke service, grote wijnkaart. Een bib gourmand bij Michelin.

Datum van bezoek: oktober 2017
14 september 2016 beoordeeld

Uitstekend restaurant, 'n wonder dat dit restaurant na jaren van culinair hoog niveau nog steeds geen michelin ster heeft.

Datum van bezoek: september 2016
11 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn met zijn zes gaan eten bij l'o à la bouche en dit was zeer goed meegevallen! Het eten was van een zeer goede kwaliteit! De bediening verliep zeer vlot en er was een goede sfeer!
Ben je in cahors of in de buurt dan kan ik dit restaurant enkel maar aanraden!

Datum van bezoek: augustus 2016

In L'Ô à la Bouche geweest? Deel je ervaringen!