“parachtige kathedraal”
Beoordeling van Metz Cathedral

Metz Cathedral
1 juni 2018 beoordeeld

Een praochtige rustige kathedreaal die zeker de moeite waarde is om te bezoeken, Vooral de glasramen zijn mooi.

20 mei 2018 beoordeeld

Dit is werkelijk een schitterende cathedraal met gigantische afmetingen en heel veel moois te zien. Wij kwamen vooral voor de ramen van Chagall, prachtig!

20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie imposante kathedraal, zowel van buiten als van binnen de moeite om even te bezoeken. Daarna kan je even genieten van een terrasje voor de kathedraal.

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een hele mooie kathedraal; binnenin erg imposant met veel moois om te zien. Buiten bij de ingang ook veel aparte beelden.

Bekijk meer beoordelingen
5 maart 2018 beoordeeld

we bezochten Metz in de kerstperiode en er was een ijspiste aan de kathedraal. Van buitenuit is het een imposant gebouw, in de typische zandsteen kleur die een beetje typisch is voor heel wat gebouwen in Metz. Jammer genoeg was de kathedraal gesloten.

Reizigers die Metz Cathedral bekeken, bekeken ook

In Metz Cathedral geweest? Deel je ervaringen!