Kyriad Metz Centre(Metz)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
  • Bar/lounge
  • Zwembad
Comfort Hotel Cecil Metz Gare(Metz)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
  • Gratis parkeren
Gratis annuleren tot 21/07
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Restaurant
26 oktober 2017 beoordeeld

Meestal is er weinig mis met Ibis. Parkeren was een probleem. ver lopen met 2 koffers. en dan de sleutel weer terug inleveren. gedoe.Het restaurant van het hotel was gesloten. geen idee waarom. gold card geen gratis wijntje (vaak elders wel). Erg weinig gasten, en dan toch 4 keer dusdanig lang moeten wachten op bediening dat ik t opgaf. er zijn wel betere Accor-hotels in Metz. geen wit brood.

• Verbleef: oktober 2017, reisde voor zaken
2 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als Accor member poog ik op vakantie altijd in een van hun hotels te verblijven. Zo kozen wij voor ons verblijf in Metz ook voor dit Ibis. Van tevoren contact gehad met hen over de voorkeur voor een kamer met rivierzicht. Hier werd keurig aan voldaan. Kamer 108 werd het en beviel opzich redelijk. Oogde groot voor ibis begrippen. Goed sweet bed by ibis, ligt Altijd heerlijk. Maar... ik heb het idee dat dit ibis wel een upgrade en wat meer aandacht verdient. Spinnenweb vanaf het raam tot boven de tv. Het kan niet dat de schoonmaker dat niet gezien heeft. Verder was ook de ontbijtruimte niet echt schoon. De tafels wel maar op details erg stoffig. Her en der wat afbladerende verf. Ontbijt was prima, echt heerlijk. Ligging is ook prima. Het is een prima hotel maar verdiend gewoon echt wat aandacht omdat er echt heel veel potentie inzit. Tevens vlakbij de snelweg en centrum.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
26 juni 2017 beoordeeld

We hebben genoten van het verblijf in dit hotel. Het veranderen van aankomstdatum ging heel gemakkelijk. Prima kamer en ontbijt. Heel dicht bij het mooie centrum van Metz. Voor de deur gratis geparkeerd.

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
21 juni 2017 beoordeeld

Hotel is goed,maar inmiddels ook aan groot onderhoud toe. Schilderwerk bladdert. Badkamer is schoon maar klein en gedateerd. Onhandige plaatsing douchekop en kraan ten opzichte van douchegordijn.

Wij komen hier inmiddels al een jaar of 6 op terugreis naar Nederland.
Ontvangst en zorg naar klanten is voldoende. Parkeergelegenheid is matig.
In het weekend geen restaurant voor diner, maar zo dicht bij het centrum is er altijd wel ergens een eetgelegenheid te vinden. Ontbijtbuffet is gewoon goed met een Franse grondslag.
Bedden en nachtrust zijn goed.

Voor een nacht prima voor een langdurig verblijf zouden wij ergens anders gaan.

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
12 juni 2017 beoordeeld