“Verfijnd-gezellig-smaakvol”

Keukens: Fusion
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
19 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig langsgekomen. Niet gereserveerd, maar is aan te raden! Namen menu van 43eur. Voorgerecht va' krab en avacado: top en mooi geserveerd. Hoofdgerecht en Kaas ook heel lekker. Nagerecht (zeer zoet) vonden we het minst, maar dat ligt in smaken. Aanrader en authentiek gevoel.

Datum van bezoek: augustus 2017

4 oktober 2016 beoordeeld

Uitstekend restaurant, lokaal bekend maar voor de gemiddelde tourist een verborgen juweel. Elegant publiek. Klassieke kaart. Hier wordt goed gekookt. De bediening is professioneel charmant. Niet heel voordelig, maar de kwaliteit is het waard.

Datum van bezoek: juni 2016
Thierry K, Propriétaire van Restaurant Thierry Saveurs et Cuisine, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 oktober 2016

Viele danke Jan ...

24 juli 2016 beoordeeld

Waren daar met 10 personen .
Echt heel lekker . Mooie dagmenu met succulent eten .
Vriendelijke, zeer professionele bediening en de patron aan het fornuis . We hebben genoten ! Proficiat ! Een aanrader

Datum van bezoek: juli 2016
Thierry K, Propriétaire van Restaurant Thierry Saveurs et Cuisine, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2016

Merci à vous....

29 oktober 2015 beoordeeld

Uitstekend gegeten, maar toch niet prettig.

Bestelling werd gehaast en onpersoonlijk opgenomen, zonder wijnkaart. Er viel even het woord 'Crozes Hermitage' en voor ik het wist stond er een fles op tafel.
Het was duidelijk dat het de rol van het personeel was om bij te schenken, maar toen dat te lang duurde en mijn vrouw mij bijschonk werd de fles geïrriteerd bijna uit haar handen getrokken.

Heb heerlijk gegeten, maar bovenstaande laat toch een vervelende smaak achter.

Datum van bezoek: oktober 2015
Thierry K, Propriétaire van Restaurant Thierry Saveurs et Cuisine, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 november 2015

Hans, je ne maitrise pas le Hollandais, toutes mes excuses ne pouvoir vous répondre dans votre propre langue... en suivant la traduction j'ai eu un peu de mal à vous comprendre... différence de culture... certainement...

14 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant behoort bij de betere van Metz.
De inrichting is gezellig en de gasten worden in verschillende ruimtes ondergebracht.
De keuken is zeer fijn en levert net dat beetje meer. De kaart is gevarieerd en er wordt met dagverse producten gewerkt.
Niet goedkoop maar zeker z'n geld waard.

Datum van bezoek: april 2015
Thierry K, Propriétaire van Restaurant Thierry Saveurs et Cuisine, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 oktober 2015

Thank you very much for your nice comments, we say to you very soon at your next in our beautiful city of Metz ...

Reizigers die Restaurant Thierry Saveurs et Cuisine bekeken, bekeken ook