“Lekker en verzorgd voor eerlijke prijs”
Beoordeling van Le Pampre

Le Pampre
Geclassificeerd als nr. 15 van 525 Restaurants in Metz
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
12 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten doet men in Frankrijk zegt men steeds. Doch vind ik dit de laatste jaren steeds minder, of je moet veel geld betalen.
Le Pampre bewijst het tegendeel.
Vlakbij de kathedraal gelegen met terras aan de straatkant.
Men wordt hier vriendelijk ontvangen en direct verwend met een amuse van het huis.
Wij gingen voor de initiatie-menu (34€) met aangepaste wijnen (3 glazen, 20€)
Wij werden aangenaam verrast door moderne verse creaties die men eerder in de dure restaurants tegenkomt.
Biologisch geteelde groentjes perfect in balans met de lokale verse vis.
Het dessert was een streling voor het oog alsook de tong.
De wijn was misschien een beetje prijzig voor wat het was, volgende keer eens een flesje van de gevarieerde wijnkaart nemen.
Maar die volgende keer komt er zeker!

11 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede atmosfeer op terras buiten. A la carte gegeten en was goed. Mooie combinatie van smaken. Goede wijnkaart. Prijs kwaliteitverhouding prima

14 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening eerder bedeesd maar beleefd. Interieur vrij cool. Aperitief niets speciaal. Tweemaal menu met bijhorende wijnen gekozen. Zeer lekker en verfijnd voor_en hoofdgerecht alsook dessert. Mooie porties. Kaas eerder weinig en niets speciaal. Bijhorende wijnen lekker maar weinig. Globaal zeer lekker gegeten en gedronken, spijtig van de eerder "zuinige" instelling.

18 januari 2017 beoordeeld

Tijdens een citytrip in Metz aten we de laatste avond in dit restaurant. Het was overheerlijk met prachtige gerechten en heel vriendelijke bediening. Je kan best vooraf reserveren want het loopt er steeds vol.

9 februari 2016 beoordeeld

We hadden hier een heerlijke lunch! Originele kaart, heel verse produkten, heel mooi geserveerd door heel vriendelijk personeel. Eem mooi restaurant met mooi wijnkaart en heerlijk eten, voor een prima prijs

In Le Pampre geweest? Deel je ervaringen!