Beoordeeld op 22 augustus 2017 via mobiele applicatie

Dot hotel heeft een zeer goede locatie.nog geen 10 minuten lopen en je bent op het plein stanislais. Er zijn fijne bedden. het hotel heeft een eenvoudig maar prima ontbijt. Alles is erg nieuw en hip ingericht. Hotelkamer is klein maar netjes en mooi. Parkeren kan voor 8 euro per nacht vlakbij hotel.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 4 augustus 2017 via mobiele applicatie

Prima modern hotel voor een zeer schappelijke prijs. Echt een aanrader als je op doorreis bent van het zuiden naar Nederland. Makkelijk te vinden en parkeergarage voor je auto.
Super vriendelijk personeel en zeer schone kamers.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 29 juni 2017

Dit hotel is netjes en modern. De airco was helaas niet te best. De ligging is perfect, dichtbij het centrum. Het ontbijt buffet wad perfect en ruim voldoende. Het personeel vriendelijk en behulpzaam.

Verbleef: juni 2017
Auressia C, Responsable relations publiques van Campanile Nancy Centre - Gare, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 augustus 2017

Geachte klant,
Wij danken u voor uw boodschap die wij met het hele team.
Tot ziens in Nancy!

Beoordeeld op 20 juli 2016

Mooie campanile, licht , gezellig ingericht zowel de kamers als het restaurant.
Mooi en makkelijk bed , tv is groot en hangt in moderne wand aan de muur.
Ontbijt heel goed en verzorgd. Alles is er wat je nodig hebt.
Goeie ligging, naar de place stanislas. Kan perfect te voet.
1 minpuntje, maar een paar parkeerplaatsen aan hotel. Wal parkings in de buurt.

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Auressia C, Responsable relations clients van Campanile Nancy Centre - Gare, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 juli 2016

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw mooie reactie,
we hopen je te zien tijdens uw volgende
verblijf in Nancy.
Tot ziens

Beoordeeld op 20 mei 2016

Leuk modern hotel op superlocatie, dichtbij centraal station en ook een parkeergarage vlakbij indien je met de auto komt. Het centrumgedeelte met de mooie pleinen, restaurant en winkelstraten is ca. 7-10 minuten lopen.
Hotel heeft een moderne trendy lobby. Het ontbijtbuffet is vrij ruim voor een hotel in deze prijsklasse.
Kamers en badkamer ook prima in orde; er is als enige minpunt geen koelkastje op de kamer maar in deze categorie is dat eenmaal vaak niet aanwezig.

• Verbleef: april 2016, reisde met een partner
Auressia C, Responsable relations clients van Campanile Nancy Centre - Gare, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 mei 2016

Geachte klant,
Dank u voor deze reactie die we delen. We zijn blij dat de woning die u hebt plu.
Dans wachten om je weer te zien.