Beoordeeld op 28 oktober 2017

Dit hotel is zeer oud, met een monumentale trap centraal, maar toch met klasse ingericht en nette kamers met moderne badkamer. Zeer vriendelijk personeel.
Leuke ligging in het oude stadcentrum, kort bij alle bezienswaardigheden.

Datum van verblijf: oktober 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Emmanuelle_Fadloun, Responsable réception van Hôtel de Guise, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 februari 2018

Dank u voor uw feedback op TripAdvisor.

We zijn zeer verheugd te vernemen dat we volledig aan al uw verwachtingen hebben voldaan en dat u een aangenaam verblijf heeft doorgebracht in het hotel de Guise.

We kijken ernaar uit u opnieuw te verwelkomen.

P/O Raphaël LUSSIER, Reservation dpt

Beoordeeld op 28 september 2016

In een voormalig stadskasteel van een hertog is dit vriendelijke hotel, met uiterst aardige en correcte staf. De sfeer is historisch met veel details als schilderijen en ornamenten. Kamers zijn schoon en mooi ingericht. Elke kamer is anders. De suites zijn echt mini-paleisjes. Voor de prijs een absolute aanrader. Bovendien ligt het midden in het historische centrum van Nancy.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 18 september 2016

Hotel de Guise, midden in de oude stad van Nancy. Even moeilijk te vinden met de auto, door de kleien straatjes,maar als je er eenmaal bent. fantastisch. Een heel oud , monumentaal,herenhuis,met marmeren vloeren in de gang en een statige marmerentrap naar boven, prachtig houtwerk. Maar vooral een warm ontvangst. Gevraagd naar een kamer beneden of eerste verdieping, maar die was op t moment van reserveren niet meer voorradig voor die bepaalde prijs. Toch , zonder bijbetalen, een kamer op de eerste verdieping gekregen, ongetwijfeld de mooiste van het hotel, plafond 4 meter hoog, orginele schilderingen op de muur, grote spiegel met een " witje " erboven. Terug in de Napoleontische tijd, wel met alle comfort van een goede badkamer en een heerlijk bed.
Zeer vriendelijk personeel. Een aanrader dit hotel in Nancy.

Kamertip: Minder validen, beneden kamers aan een mooie binnenplaats.
Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 29 oktober 2015

Mooi oud pand. Althans: entree en trappenhuis stralen grandeur uit. Eenmaal op de kamer valt dat erg tegen: klein en verouderd. Sanitair functioneert goed maar is gedateerd. WC pot zelfs gebroken/gelijmd, bed erg hard, wifi minimaal.

ECHTER: de ligging, pal in het centrum, maar zonder centrum-geluiden is perfect; bediening uiterst vriendelijk en behulpzaam en ontbijt perfect, met heerlijke espresso.

Zou hier zeker weer naar toe gaan, vanwege gedateerdheid kamers echter niet meer dan gemiddelde score.

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 16 oktober 2015 via mobiele applicatie

Het hotel is goed centraal gelegen op 20 min lopen van het centrale plein. Het toont niet echt spectaculair van buiten en zal niet veel passing trade krijgen. Van binnen is het heel stijlvol, mooi receptie en prachtige marmeren trap. Iedereen moet een keer in zijn leven zo'n trap afdalen!
Het ontbijt was redelijk geprijsd, 10 euro, en prima van kwaliteit met verse spullen en een heel aardige bediening.
Maar , de kamer was heel matig. Oneffen vloer die hartgrondig kraakte, gehorig ( ik sliep pal boven de ontbijtzaal ) en met ouderwetse inrichting . Het geheel was krakkemikkig, met primitieve verlengsnoeren en een kleine douchecabine.
Ik heb in jaren niet zo ouderwets geslapen.
De wifi was ook erg wiebelig, niet snel en je moest continu opnieuw inloggen. Erg irritant.
Het hotel claimt dat ze al jaren aan het renoveren zijn maar dan waren ze nog niet aan mijn kamer toegekomen!
Er waren zo te zien wel beter geoutilleerde kamers.
De prijs was wel heel schappelijk maar ik had liever iets meer betaald voor een wat hogere prijs.
Alles met elkaar een gemengd genoegen

Datum van verblijf: oktober 2015