29 september 2017 beoordeeld

Goed hotel voor kort verblijf vlakbij stadscentrum.
Kamer en badkamer schoon. Airco aanwezig, zodat raam ivm verkeerslawaai dicht kan blijven. Ontbijt ok, personeel vriendelijk. Behalve parkeergarage van hotel is er aan de overkant van de weg openbaar parkeerterrein met gratis parkeren tussen 18u en 10u volgende ochtend.

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
24 september 2017 beoordeeld

• Verbleef: september 2017, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
3 mei 2017 beoordeeld

• Verbleef: april 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
23 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer simpel, basic hotel, niet voor lang verblijf, geschikt voor toeristen op doortocht zoals wij onderweg naar Italië bijvoorbeeld. kleine kamer, maar wel netjes en proper, ondergrondse garage is zeer klein en met iets grotere auto niet heel gemakkelijk in te rijden.

Verbleef: september 2015, reisde met een partner
13 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Vrij ok, personeel zeer vriendelijk, propere kamer,enkele opmerkingen, heel moeilijk parkeren met iets grotere wagen, en je hoort echt ALLES!!! De mensen de kamer naast ons hoorden we niezen/praten en we konden mee volgen wat zij keken op tv.

Verbleef: september 2015
ibisnancy, General Manager van Ibis Nancy Sainte Catherine, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 september 2015

Madame, Monsieur,

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.

Nicole Dolci Directrice