Beoordeeld op 10 september 2017

Één dag van tevoren geboekt. Het hotel ligt op een geschikte plek in Nancy, vlakbij het oude centrum. We hebben er prima geslapen, geen klacht over de ruimte, of over geluidsoverlast. Het was er rustig. Het ontbijt was gewoon goed. Aanbevelenswaardig.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 23 augustus 2017 via mobiele applicatie

Klein hotel met kleine kamers met top ontbijt op goede locatie. Ouderwetse inrichting van de kamer. Vriendelijke ontvangst. Prima hotel voor overnachting op doorreis. Nancy Place Stanislas een "must see"

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 26 januari 2016

laat geboekt voor dit leuk hotel, maar we zijn erg tevreden over de prijs-kwaliteitverhouding - lekker en uitgebreid ontbijt - heel vriendelijke en behulpzame mensen aan de receptie, ligging is ook prima - zeker een aanrader voor mensen die Nancy voor een paar dagen bezoeken

Datum van verblijf: januari 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
Beoordeeld op 26 oktober 2015

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
Beoordeeld op 18 juli 2015

Het hotel is centraal gelegen en je bent op loopafstand van het centrum van de stad. Om de hoek begint direct de mooie winkelstraat .Tevens zijn er in de buurt goede restaurants te vinden en koffie bars.

Ontvangst: Na onze auto te hebben geparkeerd te hebben gingen we het hotel binnen. De ontvangst was prima en de receptionist vertelde ons dat we de auto gratis konden parkeren voor het hotel.

Kamer: Deze is meer geschikt voor dwergen of kabouters. Voor een tweepersoonskamer erg klein, je kan nauwelijks om het bed heen. Ook het bed is niet groot, zowel in lengte als in de breedte voor kabouters gemaakt. De douche was goed maar erg klein en bij het douchen is ook direct de hele badkamer een grote plas water. Pluspunt: airco op de kamer en de kamer was schoon, ook het tapijt.

Ontbijt: het hebben niet gedaan, kost € 13,- per persoon en met 6 mensen loopt dat wel in de papieren. Wij hebben gekozen voor ontbijt net om de hoek van het hotel. Lekker vers en een stuk goedkoper, namelijk € 4,- p.p.

Datum van verblijf: juli 2015