10 september 2017 beoordeeld

Één dag van tevoren geboekt. Het hotel ligt op een geschikte plek in Nancy, vlakbij het oude centrum. We hebben er prima geslapen, geen klacht over de ruimte, of over geluidsoverlast. Het was er rustig. Het ontbijt was gewoon goed. Aanbevelenswaardig.

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein hotel met kleine kamers met top ontbijt op goede locatie. Ouderwetse inrichting van de kamer. Vriendelijke ontvangst. Prima hotel voor overnachting op doorreis. Nancy Place Stanislas een "must see"

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
26 januari 2016 beoordeeld

laat geboekt voor dit leuk hotel, maar we zijn erg tevreden over de prijs-kwaliteitverhouding - lekker en uitgebreid ontbijt - heel vriendelijke en behulpzame mensen aan de receptie, ligging is ook prima - zeker een aanrader voor mensen die Nancy voor een paar dagen bezoeken

• Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
26 oktober 2015 beoordeeld

• Verbleef: oktober 2015, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
18 juli 2015 beoordeeld

Het hotel is centraal gelegen en je bent op loopafstand van het centrum van de stad. Om de hoek begint direct de mooie winkelstraat .Tevens zijn er in de buurt goede restaurants te vinden en koffie bars.

Ontvangst: Na onze auto te hebben geparkeerd te hebben gingen we het hotel binnen. De ontvangst was prima en de receptionist vertelde ons dat we de auto gratis konden parkeren voor het hotel.

Kamer: Deze is meer geschikt voor dwergen of kabouters. Voor een tweepersoonskamer erg klein, je kan nauwelijks om het bed heen. Ook het bed is niet groot, zowel in lengte als in de breedte voor kabouters gemaakt. De douche was goed maar erg klein en bij het douchen is ook direct de hele badkamer een grote plas water. Pluspunt: airco op de kamer en de kamer was schoon, ook het tapijt.

Ontbijt: het hebben niet gedaan, kost € 13,- per persoon en met 6 mensen loopt dat wel in de papieren. Wij hebben gekozen voor ontbijt net om de hoek van het hotel. Lekker vers en een stuk goedkoper, namelijk € 4,- p.p.

• Verbleef: juli 2015, reisde met familie