Beoordeeld op 26 juni 2017 via mobiele applicatie

Enigszins moeilijk te vinden want aan de straatkant is er enkel een deur als ingang waarachter het hotel verborgen zit. Kleine maar nette kamers De badkamer kan een opfrissing gebruiken. Voor een redelijke prijs kon ook het ontbijt ons bekoren.

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
Emilie B, Responsable relations clients van Coeur de City Hotel Nancy Stanislas by HappyCulture, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juni 2017

Beste klant van Hello,

Hartelijk dank voor advies over uw verblijf te hebben toegestaan ​​in ons hotel. Wij waarderen uw opmerkingen en we zijn verheugd u te hebben voldaan.

Tijdens het wachten op een volgend bezoek, wij wensen u een zeer aangename dag.

Mary

Beoordeeld op 5 juni 2017

Een - zo lijkt het - klein hotel met een karige lift. Maar: de kamer is perfect met een prima groot bed, tv, goede schone douche en een goed ontbijt. Het hotel ligt mooi centraal vlak bij het prachtige Stanislav Plein.

Kamertip: Sommige kamers hebben uitzicht op het plein, andere op de binnenplaats. Alle kamers zijn rustig en goed ingericht.
  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Emilie B, Responsable relations clients van Coeur de City Hotel Nancy Stanislas by HappyCulture, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 juni 2017

Geachte klant,

We zijn blij dat uw ervaring in ons hotel geeft u een goede herinneringen aan de stad Nancy.
Wij danken u voor de tijd neemt om met ons te delen uw gevoelens en gebruikers, is het belangrijk voor ons!

Hoop je snel te zien.

Mary

Beoordeeld op 11 februari 2017 via mobiele applicatie

Is prima. Heel nette kamer met propere lakens en voldoende zachte handdoeken. Flat screen en waterkoker met oploskoffie en thee ter beschikking. Krakende parketvloer neem je er graag bij. Badkamer verdient een opfrissing. Lekker ontbijt met verse producten. Prijs kwaliteit zeker een aanrader.

Verbleef: februari 2017, reisde met familie
Emilie B, Responsable relations clients van Coeur de City Hotel Nancy Stanislas by HappyCulture, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 februari 2017

Beste Geert V,

we zijn blij dat uw verblijf verliep vlot. Dank u voor deze zeer mooie reactie, het is ons gelukkig maakt.

We zijn van plan om badkamers van het hotel te renoveren dit jaar. Wij ontvangen je weer met plezier !

Quentin

Beoordeeld op 5 februari 2017

Zeer centraal gelegen hotel.Parkeren kan in nabij gelegen parkeergarage.14,- per nacht.Schone kamer, wel een wat kleiner bed en kan wat gehorig zijn.geweldig ontbijt in keldergewelf met div..soorten brood, verse jus n ham,kaas en zoet.
Op loopafstand (10 min) Place Stanislas met daarachter straatje met veel restaurants.Rond het hotel div..winkels.
Wij betaalden in januari EUR 45,- per kamer incl.ontbijt. Ongekend!!

• Verbleef: januari 2017, reisde met een partner

Beste Anneke B, we zijn teleurgesteld niet om u volledige tevredenheid tijdens uw verblijf hebben gegeven. Toch bedankt voor uw positieve opmerkingen :)
Als u met een andere site boekt, is het ontbijt niet inbegrepen. Volgende keer, bel ons via de telefoon of bezoek onze eigen website : wij bieden ontbijt aan al onze klanten. Wij ontvangen je weer met plezier !

Quentin

Beoordeeld op 17 september 2016 via mobiele applicatie

Het hotel ligt in het wandel/winkelgebied . De kamers zijn niet groot, maar keurig en schoon . De kamers aan de voorkant hebben wel wat last van het lawaai buiten. Het hotel is in een oud gebouw dat goed is opgeknapt , maar nog wel wat gehorig . Het ontbijtbuffet is in de kelder en is prima verzorgd. De prijs/kwaliteit verhouding van dit hotel kloppen. Tip voor Parkeerplaats auto : P garage Joffre Saint Thiébaut aan de Rue Grand Rabbin Haguenauer.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner