Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (176)
Beoordelingen filteren
176 resultaten
Waardering van reizigers
25
64
45
27
15
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
25
64
45
27
15
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
5 - 10 van 176 beoordelingen
Beoordeeld op 23 september 2012

Ongelooflijk verhaal; het hotel sluit om 20:00. Wanneer je hen 19:50 belt zijn ze niet bereikbaar. Als je vervolgens om 20:20 aankomt, is het hotel gesloten. Op de ruit van het hotel hangt een briefje waarbij je wordt verzocht om een telefoonnummer te bellen. Hierop is een antwoordapparaat aangesloten waarbij men je verzoekt later terug te bellen. Wij stonden voor een gesloten deur. Het hotel belast de creditcard echter wel door. Zeer klantonvriendelijk.

De manager Yveline, is een vreselijk onvriendelijke vrouw welke niet bereid is hierover in gesprek te gaan met ons.

Geboekt via bookings.com. Hier geeft men niet thuis. Jaren geboekt via Bookings.com maar als het een keer misgaat zoals hierboven beschreven is men niet bereid je te helpen. Tip, los van dit voorval geen hotels via Bookings.com meer boeken maar rechtstreeks!

  • Verbleef: september 2012, reisde met een partner
    • Locatie
    • Service
1  Bedank Monique836
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 september 2012

Zeer basic en uitgeleefd hotel waar de hygiëne absoluut niet hoog in het vaandel staat! Voornamlijk de badkamer (niet onbelangrijk) werkelijk te ranzig om aan te zien! Slechte bedden, geen airco, veelal onbemande receptie, geen enkel personeelslid beheerst de Engelse taal, ontbijt zeer karig en basic. Veel hotels bezocht maar dit was een dieptepunt. Aan alles zie je af dat dit hotel geënt is op verblijf voor 1 nacht en zo gedraagt het personeel zich ook (take it or leave it-mentaliteit). Ik begrijp niet dat er mensen zijn die aan dit hotel een goed gevoel over hebben gehouden laat staan er ooit naar terug zouden willen maar dit zal wel met referentiekader te maken hebben. Voor een kleine EUR. 150,- per nacht incl. parkeren en ontbijt verwacht ik geen Hilton maar wel een accommodatie waar ik niet spontaan jeuk krijg. Mijn advies: kies een grote hotelketen, die zijn over het algemeen in ieder geval schoon.

  • Verbleef: september 2012
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Raymon80
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 6 augustus 2018

  • Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 juli 2018

  • Verbleef: mei 2018, reisde alleen
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 september 2017

  • Verbleef: juni 2017, reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken