22 juli 2017 beoordeeld

Prachtig klein hotelletje met zeer comfortabele kamers.
Het hotels is gebouwd rond 1520 en alles ademd die sfeer nog uit. De binnenplaats, de trap naar de kamers en de kamers zelf.
Het hotel ligt midden in het prachtige centrum van Nancy.
Het personeel is zeer vriendelijk en spreekt prima Engels.

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Isabelle54000, Responsable relations clients van Hotel d'Haussonville, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 augustus 2017

Lieve Robin,
Hartelijk dank voor deze prachtige commentaar.
Met vriendelijke groeten,

4 juli 2017 beoordeeld

een pareltje onder de hotels. super service, lief, vriendelijk hier kunnen hel veel grote organisaties nog heel veel van leren.
bij het ontbijt verse eitjes en zelfs de mogelijkheid tot een vers gebakken eitje. heerlijke kamers en een fantastisch bed.

• Verbleef: juli 2017, reisde voor zaken

Geachte Mvdreumel,
Een grote dank u voor de tijd neemt te schrijven deze zeer mooie opmerking dat ons heel gelukkig maakt .
Hopelijk tot ziens,

17 juni 2017 beoordeeld

Prachtig hotel in dit pand met een rijke historie. Zeer stijlvolle, comfortabele kamer, goed ontbijt en vriendelijk en behulpzaam personeel. Je voelt je hier meteen helemaal thuis door de welkome ontvangst. De ligging is uitstekend, middenin het overweldigend mooie, historische centrum.

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner

Dank u voor dit prachtig commentaar,

16 mei 2017 beoordeeld

Het was even zoeken om het hotel te vinden, maar toen we er eenmaal waren was het alleen maar geweldig. De ontvangst was zeer hartelijk, kamer prachtig, mooi oud gebouw, fantastische locatie midden in het centrum. Ontbijt was uitstekend, service eveneens.
We komen graag terug!

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Isabelle54000, Responsable relations clients van Hotel d'Haussonville, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 mei 2017

lieve Lydia,
Dank u voor al deze complimenten.

29 augustus 2016 beoordeeld

Het hotel zelf is een prachtig sfeervol gebouw, in het centrum van Nancy. Er is genoeg plaats om de bagage uit te laden bij het hotel en de parking (een paar straten verder) is beveiligd. Wij werden welkom geheten door de receptioniste: correct, zakelijk maar uiterst onpersoonlijk.
Onze kamer (Nairobi) was een sfeervolle kamer, van alle gemakken voorzien. Leuk ingericht, goed uitgeruste badkamer met badproducten, WC apart, airco (stond niet aangegeven in de Michelin gids), kluisje, minibar. Ter verwelkoming cakejes en een flesje water. Heel fijn!
Bij het verlaten van het hotel word je verzocht de sleutel achter te laten bij de receptie. We hebben niemand meer gezien, niet bij vertrek naar restaurant, niet bij terugkomst.
Wel waren de gordijnen op onze kamer dichtgedaan en bedden opengeslagen, altijd heel attent.
De receptioniste (een andere dan de avond ervoor), die ook bij het ontbijt 's morgens assisteerde, was vriendelijk en hulpvaardig. Het ontbijt was in een hele sfeervolle ontbijtkamer, tafels leuk gedekt. Genoeg keuze: verse jus d'orange, heerlijke jam, broodjes etc.
Bij het inladen van de bagage liep deze receptioniste nog mee om te helpen.
Wij hebben dit ervaren als een prettig en comfortabel hotel en komen zeker terug!

Kamertip: Mensen met een minder goede conditie moeten niet de Nairobi kamer kiezen. Er is geen lift en je moet 58 treden omhoog, heel inspannend!
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner