TripAdvisor

vanaf US$ 56,76
vanaf US$ 181,64
vanaf US$ 34,06
Beoordeeld op 11 augustus 2019 via mobiele applicatie

Je voelt je toch de koning te rijk als je je begeeft op het plein. Was er in de tijd met de wk vrouwenvoetbal. Echt genoten van het plein

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 10 augustus 2019 via mobiele applicatie

Mooie plek. Leuk om mee te pakken als je de stad gaat verkennen. Ligt tussen groot winkelcentrum en de historische stad en schitterend park.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 21 juli 2019 via mobiele applicatie

Perfecte start voor een stadsrondleiding te voet. Wij zaten er toevallig tijdens de gay parade van 20 juli. Was wel ambiance en druk!

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 16 juli 2019

Veel volk op het plein. Het was vrij druk om te passeren met een fiets. Wel mooi en groot. Veel restaurantjes.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 3 juli 2019 via mobiele applicatie

Laat ik simpel beginnen, het plein is schitterend. De gebouwen, de stenen en zelfs de tramlijn die er langskomt zijn allemaal heel mooi. Een plek waar je even langs gelopen moet zijn als je Montpellier bezoekt, en meer ook niet. Het is er naar mijn mening te druk en grote barren/restaurants hebben de leiding over de gevels. Wil je ergens wat eten of drinken, in de zijstraten of zelfs iets verder op richting het centrum veel gezelligere plekken. Wil je ergens zitten, de botanische tuin roept. Het is gewoon een mooi plein

Datum van activiteit: juni 2019