Beoordeeld op 1 september 2016

Het hotel is lastig te bereiken. Je kunt het beste de parkeerplaats "Comedie" volgen en daar je auto zetten. Je kunt een uitrijkaart krijgen tegen gereduceerd tarief. Erg handig! Het is een netjes hotel. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn keurig verzorgt.

Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeeld op 1 september 2016

Hotel ligt midden in het centrum. Handige uitvalsbasiis om de stad Montpellier te verkennen. Erg handig is de uitrijkaart voor de Qpark garage tegen gereduceerd tarief. Kamers prima verzorgt persoon erg vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeeld op 31 juli 2016

Het was even zoeken met de auto naar het hotel, maar dat is dus onmogelijk. Auto parkeren in parkeergarage onder het Place de Comedie en dan lopen naar het hotel. Je kunt er namelijk niet met auto komen. Gerenoveerd in mooie kleuren met behoud van Art Deco stijl. Wij hadden een 4-persoons suite op 1e verdieping. Prima kamer, wel wat klein voor 2 volwassenen en 2 pubers maar het volstond. Lekkere koffie op de kamer, met balkon. Wij vonden het ook prettig dat je uit 2 ontbijten kon kiezen: een voor € 8,50 en een voor € 17. Die van €8,50 was naar onze mening, meer dan voldoende. Service was uitstekend en vriendelijk. Prima gelegen midden in de stad. Je loop zo overal naar toe, erg leuke winkelstraten, lekkere restaurants en mooi musuem Fabre. Montpellier is een verrassend leuke stad in het zuiden van Frankrijk.

Kamertip: Suite is ideaal met kleine kinderen vanwege schuifdeuren, met pubers iets te klein.
Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 10 januari 2016

4 persoonskamer geboekt, maar slechts voor 2 personen beddengoed voorzien. Slechts voor 2 personen badkamerlinnen voorzien. De kluis in de kamer weigerde dienst. De persoon aan de receptie kon/wou ons niet verder helpen.
De locatie van het hotel is wel goed.

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 10 januari 2016 via mobiele applicatie

Wat een mooi gerenoveerd hotel! In augustus waren ze met de laatste werkzaamheden bezig waar je als hotelgast geen last van had. Super vriendelijk personeel! Prachtige kamer prima bedden en mooi sanitair.

Datum van verblijf: augustus 2015