“Lekker gegeten”

Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
20 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren met een gezelschap van 8 personen en beneden zat het vol maar gelukkig was er nog een verdieping waar we plaats mochten nemen. Lekker gegeten en vriendelijke bediening.

17 augustus 2017 beoordeeld

Met terechte reden aangeraden voor de locals. Heel lekkere maaltijd met goede bediening. Een aanrader bij een bezoek aan Carcassone!

10 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een klein en knus restaurantje met goede en vriendelijke bediening. Wij namen het drie-gangen menu met o.a. zalm (perfect à point rosé) en de lokale casserole. Als voorgerecht 1x gegrilde mosselen en 1x gebakken Camembert. Alles was zeer smakelijk. De prijs-kwaliteit verhouding is goed.

24 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig buitenterras en supervriendelijk personeel ondanks late aankomstuur. Lekkere huiswijnen en schotels waren ook prima : moules gratines, dagvis, filet mignon, zalm etc... Jammer dat we zo laat aankwamen

4 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

De magret de canard besteld. Erg lekker en mooi opgediend. Voor mijn zoontje gevraagd of hij aardappels ipv frites bij kindermenu kon krijgen, dit was geen enkel probleem.

Reizigers die Au Four St. Louis bekeken, bekeken ook

Carcassonne, Carcassonne

In Au Four St. Louis geweest? Deel je ervaringen!