“Heerlijke tapas”

Keukens: Frans, Internationaal
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We gingen hier voor de tweede keer eten en kozen voor de tapas. Favorieten: mi-cuit van foie gras, scheermesjes, tonijntartaar, lomo met parmigiano,... Snelle en vriendelijke service!

Schrijf een beoordeling

11 augustus 2017 beoordeeld

Zeer attente bediening (bleek achteraf ook de eigenaar (1/2 Belg) te zijn).
Keuze tussen een 20 tal tapas tussen de 3€ en 10€. Prijs kwaliteit een aanrader, zeker op zo een super toeristische locatie (nr 3 in Frankrijk, na Parijs en Mont Saint-Michel). Witte huiswijn paste perfect bij de tapas (Escargots - Foie gras met olijfconfituur- Vijgen met spekjasje(mocht iets krokanter, maar de granaatappel zorgde voor het krotkantje) gevuld met gorgonzola) .

7 augustus 2017 beoordeeld

Na een bezoek aan de Cité in de vroege morgen zijn wij op de recensie van TA op de middag naar dit restaurant gegaan. Behalve de ober op straat, die meer mensen afstoot dan aantrekt, waren er geen opmerkingen. Wij bestelden uit de lijst van 25 hapjes 3 verschillende gerechtjes, en met een korfje brood was dit een zeer aangename lunch. Alles in orde.

20 juni 2017 beoordeeld

Het was onze eerste keer slakken eten. Want tja, je bent toch in Frankrijk en je wil wat :-) Bij l'escargot hebben we de proef op de som genomen. We zijn geen fan van slakken, maar kan me voorstellen dat mensen het lekker vinden! Een echte aanrader zijn de tapas (gesmolten geitenkaas, oude kaas, patatas bravas etc)... Zo ongelooflijk lekker. Trek vooral de duitenzak voor een goede fles wijn, want die zijn hier heer-lijk. Bediening is jong maar wil graag helpen en is erg vriendelijk. Gewoon doen dus!

15 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zoek naar een lekkere maaltijd kwamen we hier terecht. Franse gerechten in kleine versies. Wij namen de foie gras (heerlijk), scheermesjes (lekker, maar persoonlijk vond ik de kaas niet nodig), beef tataki en geitenkaas (beetje weinig gekruid).

Reizigers die L'Escargot bekeken, bekeken ook

In L'Escargot geweest? Deel je ervaringen!