Auberge des Lices
Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
31 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten voor een prima prijs.
Bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam.
De locatie is perfect, zeker als je buiten kunt eten met uitzicht op de kathedraal.
Het is wel slim om te reserveren!

23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon lekker menuutje genomen met vis en een fles rose. Even uit de toeristische straatjes. Aardige bediening. Tonijn was erg lekker en vers. De foie gras beetje aan de karige kant. Maar aanrader als je hier bent.

9 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant was aanbevolen door ons hotel. Het eten is inderdaad erg goed. Maar voor de mannen was de menukaart 'te ingewikkeld' Er was ook geen pasta/pizza of een ander kindermenu. Losse frietjes ook geen optie. Ambiance doet chique aan en menu begint bij 20,- en losse hoofdgerechten 22,- Bediening is correct, maar druk zodat je wel even geduld moet hebben. Je komt hier niet voor een snelle hap. Wat wel fijn was dat ik alleen de pasta uit het 3-gangen vega menu kon bestellen en daar hebben ze een hele nette prijs van 13,- voor gerekend. Dus goed gegeten maar - gezien onze toeristische smaakvoorkeuren - komen wij hier niet terug. Is meer voor de culi-ganger

5 mei 2016 beoordeeld

In Carcassonne zijn er ontzettend veel restaurants waar je verschillende " tourist menu's" kunt kiezen voor een redelijke prijs.
Wil je echter een fijne keuken en ben je bereid ook wat meer te betalen dan moet je bij Auberge des Lices zijn.

Het eten is er fantastisch ! Een explosie van smaken en een schilderijtje op je bord !
Dit alles in een aangenaam kader met een vriendelijke bediening.
Het was er zo lekker dat we meteen reserveerden voor de volgende avond !

Een TripAdvisor-lid
24 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant is wat verborgen in een steegje nabij de kerk, men moet erop letten. De prijs kwaliteit verhouding is goed en we hadden een snelle vriendelijke bediening. Het is een aan te raden restaurant voor deze zéér toeristische stad ( tip kom om 19:30 wanneer het opent want het is vlug volzet)

Reizigers die Auberge des Lices bekeken, bekeken ook

In Auberge des Lices geweest? Deel je ervaringen!