“verborgen parel”
Beoordeling van le jardin en ville

le jardin en ville
Reserveren met
le jardin en ville is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 27 van 349 Restaurants in Carcassonne
Keukens: Frans
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
28 augustus 2017 beoordeeld

Wat een top ervaring was dit restaurant ! We werden er verwend met heerlijke dagverse gerechten, een formidabele bediening in een sfeervol kader ! Een aanrader voor iedereen die van een gezellig etentje kan genieten.

2 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na 2 super bezoekjes vorig jaar, opnieuw een zeer leuke avond doorgebracht. Eten is super fijn en omgeving zeer aangenaam

19 april 2017 beoordeeld

We waren hier al jaren terug, ooit met kleine kinderen voor lunch, dan nog eens met vrienden 's avonds en nu met ons tweetjes weer voor de lunch. Het blijft een aanrader ! Echt lekker, eerlijke keuken, misschien geen hoogstandjes, maar gewoon echt goed, vers, veel groenten. Ook de borden met de quiche en groenten zagen er heerlijk uit. Beperkte kaart, wat alleen maar onderstreept dat alles vers is.Vriendelijke eigenaar, no nonsense bediening. Het terras is zalig om zitten. En inderdaad niet op zo'n evidente plaats gelegen. De moeite om te ontdekken.
Ook prijs/kwaliteit dik in orde. Correct!
Leuke boetiek, meteen ook mooie, originele glazen gekocht.
Als we nog eens in de buurt zijn, kom ik hier graag terug.

26 maart 2017 beoordeeld

heel apart restaurant in woonwijkje, leuke kaart met verrassende gerechten, goede prijs/kwaliteit verhouding en sympatieke bediening

19 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na wat getwijfel rond het toeristisch aanbod in het centrum van Carcassonne hebben we toch beslist om wat verder te lopen tot 'Le jardin en ville'. En we hebben er helemaal geen spijt van gehad! Een oase van creativiteit in een eenvoudige woonbuurt. Je komt langs een poort in de tuin/terras binnen en je krijgt onmiddellijk een leuk gevoel. Het eclectisch geheel omvat zowel een restaurant als een kleine hippe decoratie boetiek. De meubels zijn ook eigen fabricatie en te koop. Maar vooral...Het eten is er echt lekker, verse ingrediënten en veel aandacht voor de producten. De bediening, patron incluis, is heel vriendelijk en je voelt je helemaal welkom. Je eet er een hedendaagse zuiderse keuken met liefde bereid door de schoonmoeder van de patron, ook de geselecteerde wijnen uit de streek zijn lekker. Wij brachten er alvast een zalige avond door, die we inderdaad niet snel zullen vergeten.

Reizigers die le jardin en ville bekeken, bekeken ook

In le jardin en ville geweest? Deel je ervaringen!