“Veel te lang wachten”
Beoordeling van Restaurant Adelaide

Restaurant Adelaide
Geclassificeerd als nr. 34 van 350 Restaurants in Carcassonne
Keukens: Frans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Mooi uitzicht, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
8 juli 2018 beoordeeld

We hadden onze bestelling doorgegeven en de drankjes en het voorgerecht kwamen binnen redelijke tijd, maar tussen het voorgerecht en hoofdgerecht zat minstens 3 kwartier. Er kwamen andere gasten binnen en die werden wel adequaat geholpen en wij maar wachten. Ik heb de ober er 2 keer over aangesproken, maar hij had een slecht excuus. Hij zei dat wij niet de enige gasten waren, maar dat kon ik zelf ook wel zien. Na de 2e keer hebben we het terras verlaten. Je zal ons er nooit meer zien.

Adelaide-direction, Gérant van Restaurant Adelaide, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juli 2018

Je regrette fortement de ne pas savoir écrire votre langue , mais je me souviens très bien de vous , vous n avez pas honte de vous êtes enfui sans payer et heureusement pour vous que je ne vous verrez plus jamais !!! Vous passeriez un mauvais quart d heure ...

10 juni 2018 beoordeeld

Bij veel plekken waar heel veel toeristen komen zijn de restaurants veelal duur en slecht. Dit restaurant is een uitzondering op deze regel. Prima lunch menu voor prima prijs. Wij waren met z'n vieren en hebben allen iets anders besteld, dus totaal 3 x 4 = 12 verschillende gerechten. Het beste menu; Gebakken Camembert - Cassoulet - Panacotta.

8 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Nagaande op deze reviews en op aanraden van ons hotel daarheen gegaan. Aanvankelijk positief. Goeie verwelkoming en we kregen een uitstekend tafeltje... Daar stopt dan ook... Buiten de prijs, die is zeer laag maar je kan dit onmogelijk prijs-kwaliteit noemen...

In onze vis zat meer water dan smaak, en de puree was koud net als de bediening. Wij hadden een menu genomen, en waren buiten onze wil al een uur later buiten... Niet echt gezellig tafelen, sorry wij raden dit niet aan.

22 september 2017 beoordeeld

Dit restaurant is gelegen op het centrale plein met een prachtig terras met uitzicht over de oude stad. Gerechten worden aangeboden à la carte en via keuzemenu's. Het eten was heel lekker met een efficiënte en vriendelijke bediening. Correct wijnaanbod. Democratische prijzen. Prijs/Kwaliteit uitstekend. Dit is een absolute aanrader, maar reserveren is noodzakelijk.

20 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zoek naar restaurant voor diner, dwalend door de straten van de Cité. Bevangen door overweldigend aanbod van horeca gingen we een rustiger zijstraatje in en vonden dit restaurant met fijne keuken en goede bediening. Mooi verzorgde borden met veelal streekgerechten en dito lekkere wijnen.

Reizigers die Restaurant Adelaide bekeken, bekeken ook

Carcassonne, Carcassonne

In Restaurant Adelaide geweest? Deel je ervaringen!