“uitstekend prijs/kwaliteit in toeristische omgeving”
Beoordeling van Restaurant Adelaide

Restaurant Adelaide
Geclassificeerd als nr. 33 van 349 Restaurants in Carcassonne
Keukens: Frans
Geschikt voor: Mooi uitzicht, Gezinnen met kinderen, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
10 juni 2018 beoordeeld

Bij veel plekken waar heel veel toeristen komen zijn de restaurants veelal duur en slecht. Dit restaurant is een uitzondering op deze regel. Prima lunch menu voor prima prijs. Wij waren met z'n vieren en hebben allen iets anders besteld, dus totaal 3 x 4 = 12 verschillende gerechten. Het beste menu; Gebakken Camembert - Cassoulet - Panacotta.

8 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Nagaande op deze reviews en op aanraden van ons hotel daarheen gegaan. Aanvankelijk positief. Goeie verwelkoming en we kregen een uitstekend tafeltje... Daar stopt dan ook... Buiten de prijs, die is zeer laag maar je kan dit onmogelijk prijs-kwaliteit noemen...

In onze vis zat meer water dan smaak, en de puree was koud net als de bediening. Wij hadden een menu genomen, en waren buiten onze wil al een uur later buiten... Niet echt gezellig tafelen, sorry wij raden dit niet aan.

22 september 2017 beoordeeld

Dit restaurant is gelegen op het centrale plein met een prachtig terras met uitzicht over de oude stad. Gerechten worden aangeboden à la carte en via keuzemenu's. Het eten was heel lekker met een efficiënte en vriendelijke bediening. Correct wijnaanbod. Democratische prijzen. Prijs/Kwaliteit uitstekend. Dit is een absolute aanrader, maar reserveren is noodzakelijk.

20 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zoek naar restaurant voor diner, dwalend door de straten van de Cité. Bevangen door overweldigend aanbod van horeca gingen we een rustiger zijstraatje in en vonden dit restaurant met fijne keuken en goede bediening. Mooi verzorgde borden met veelal streekgerechten en dito lekkere wijnen.

28 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kozen voor een menu van 24,50 en het was zet goed eten. De bediening was snel en vriendelijk. Voordat ik om een tweede mandje brood kon vragen stond deze al op tafel. De tournedos van eendenborst was erg lekker. Ook aan saus geen gebrek.

Reizigers die Restaurant Adelaide bekeken, bekeken ook

Carcassonne, Carcassonne

In Restaurant Adelaide geweest? Deel je ervaringen!