“Een aanrader”

Brasserie Café LUCIEN
Geclassificeerd als nr. 24 van 348 Restaurants in Carcassonne
19 september 2018 beoordeeld

Wij kozen het dagmenu.
Wat een kok! Hij schotelde ons een heerlijke lunch voor van verse kookvis met pesto op een bed van aubergines en courgettes vergezeld van gele rijst, geserveerd in een glas.
Prachtig opgemaakt en.......in 1 woord heerlijk!
Daarbij een goede witte huiswijn.
Toe zeer smakelijk ijs ook al leuk opgemaakt. Prima koffie als afsluiter.
Bediening heel aardig en de prijs verrassend!
Leuke plaats op het buitenterras.

Datum van bezoek: september 2018

17 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In het oude centrum een rustige betaalbare plek met zeer vriendelijke bediening. Voldoende uitgebreide kaart en vegetarische alternatieven.

Datum van bezoek: augustus 2018
11 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens bezoek aan La Cite hier ‘s middags gegeten. Eenvoudige maaltijd (pasta, cassoulet en zalm) maar alle drie smaakvol. Lekker fris terras tijdens warme dagen.

Datum van bezoek: juli 2018
25 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke bediening en wangename schaduwrijke plek. Wij hadden hond bij en werden naar mooi plekje op het terras geleid waar hij niemand in de weg lag. Pasta all'arrabiata was lekker en ook echt aan de pittige kant (naar Frans begrip).
Minpuntjes: friet was slap. Onze kinderen die gek op friet zijn lieten ze staan. Ook werd het eten niet gelijktijdig geserveerd. De gevraagde mayonaise hebben we niet meer gezien. Vandaar de gemiddelde beoordeling. Maar voor een toeristenplek is dit een prima place to be.

Datum van bezoek: juli 2018
31 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden goed ontvangen door heel vriendelijk personeel. Het eten is hier erg lekker en ze serveren heerlijke desserts. De wijn Fitou is een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Brasserie Café LUCIEN bekeken, bekeken ook

Carcassonne, Carcassonne

In Brasserie Café LUCIEN geweest? Deel je ervaringen!